Snap-A Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 satte inn en disk som var full av stæsj i maskinen, denne disken har ikke vært i min maskin før. la den til som ny disk uten å gi den filsystem eller å formatere den. Finner den i min datamaskin men jeg kommer ikke inn på den uten å måtte formatere. Er det en måte å legge den til slik at jeg slipper dette? Disken ble formatert i den maskin jeg henta ting fra, den fikk ntfs og det er en 160gig som har 152gig plass som kan brukes. Os Win xp sp 1 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Du laget vel ikke dynamisk disk av den? Da må du importere den elns (jeg holder meg langt unna dynamisk disk-oppsett, så jeg vet ikke helt hvordan det funker). Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Min datamaskin - høyeklikk på disken - sikkerhet, sjekk at "ALLE" har tilgang til disken, garanterer ikke at det er rikig løsning på problemet men minner om noe som skjedde med meg en gang. Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Den er ikke dynamisk, når jeg sjekker diksen i min datamaskin står det at det er null ledig og null brukt plass. Hvor sjekker jeg at alle har tilgang? Endret 24. desember 2003 av Snap-A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå