fivebigcities Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Oppdragelse, forhåpentligvis. Oppdragelse, faktisk. Tipper de driter ganske heftig i deg, jeg, for å være ærlig. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 24. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2019 Oppdragelse, faktisk. Tipper de driter ganske heftig i deg, jeg, for å være ærlig. Mulig. Men noen må prøve. Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Mulig. Men noen må prøve. Men noen må prøve? Vær så snill. Det har ikke streifet deg at du antagelig bare får de til å rope enda høyere, da? Og når har noen som har forsøkt å oppdra noen andre på nett noen gang lyktes? Det synes bare å være fullstendig mot sin påståtte hensikt. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Hva er det du egentlig forventet deg når du oppsøker sider som 9gag, for å lete etter rasisme. Hvis du er bekymret for at folk oppsøker slike sider, så bør du også være imot sensurering vi opplever på sosiale medier, fordi det driver brukere mot slike sider. 3 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 24. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2019 Men noen må prøve? Vær så snill. Det har ikke streifet deg at du antagelig bare får de til å rope enda høyere, da? Og når har noen som har forsøkt å oppdra noen andre på nett noen gang lyktes? Det synes bare å være fullstendig mot sin påståtte hensikt. Så det er bedre å sitte i stillhet og se på, i stedet for å diskutere og problematisere. OK. Tøff kar du. 2 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Så det er bedre å sitte i stillhet og se på, i stedet for å diskutere og problematisere. OK. Tøff kar du. Framfor å ta del i meningsløs debatt som bare opprettholder eller hardner frontene ytterligere? Absolutt. Det tror jeg at en må være ganske nedsnødd for ikke å forstå. Hvis det virkelig er å vinne gjennom til rasister du er ute etter, så bør du tenke nytt. Se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1811277&do=findComment&comment=24402961 Men, hey, hvis det derimot bare er å mase og kjefte på folk (unnskyld; "oppdra") du er opptatt av, slå deg løs! Mye av internett er en eneste stor shitfest, likevel. Hvorfor skal du være noe bedre, am I right? 4 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 25. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2019 Framfor å ta del i meningsløs debatt som bare opprettholder eller hardner frontene ytterligere? Absolutt. Det tror jeg at en må være ganske nedsnødd for ikke å forstå. Hvis det virkelig er å vinne gjennom til rasister du er ute etter, så bør du tenke nytt. Se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1811277&do=findComment&comment=24402961 Men, hey, hvis det derimot bare er å mase og kjefte på folk (unnskyld; "oppdra") du er opptatt av, slå deg løs! Mye av internett er en eneste stor shitfest, likevel. Hvorfor skal du være noe bedre, am I right? Du linker til en post du har skrevet om rasister, og konkluderer med de som er imot rasisme er problemet, fordi rasistene oppfører seg unger i trassalderen når de blir snakket til. Du er hysterisk. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Takk for linken TS, fikk meg et par keks Slikt må man tåle! 4 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 25. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2019 Takk for linken TS, fikk meg et par keks Slikt må man tåle! Da har du rimelig drøye rasistiske holdninger. Notert. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Jepp, det har jeg. Og jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre tenker om det 4 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 25. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2019 (endret) Patetisk. Edit: Folk liker at han innrømmer at han er rasist. Stilig. Det forklarer mer av denne tråden. Endret 25. juli 2019 av CommanderKeen 1 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Du er hysterisk. Jo, takk. Jeg har mine tanker om deg, jeg, også. 3 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 25. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2019 Den gode argumentasjonen fortsetter ser jeg. Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Den gode argumentasjonen fortsetter ser jeg. Du kalte meg hysterisk. Er det god argumentasjon? 3 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 25. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2019 Mer en påpekning. Men det var argumentasjon før det. Hvorfor henge seg opp i virkeligheten, ikke sant? Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Mer en påpekning. Riktig. En "påpekning". Det er vel en del av denne "oppdragelsen" din, dette da, sikkert. 3 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 25. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2019 Fortsatt ikke svart. Deflect, deflect, deflect. 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 (endret) Etter å ha sett litt på 9gag de siste dagene må jeg si at kommentarfeltene der ikke virker som de aller verste, med forbehold om at det finnes noen mørke kroker der som jeg ikke har vært innom. I det minste handler ikke kommentarfeltene under absolutt alle sakene om muslimer/crooked Hillary/konspirasjonsteorier slik som de gjør på liveleak, resett osv.. Jeg har altså ikke sett noen kommentarer som har vært like grove som eksemplene postet tidligere i tråden. Mulig at slikt blir moderert bort etter hvert? Endret 25. juli 2019 av frohmage Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 25. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2019 Tror ikke det blir moderert bort nei. Det var i hvertfall der mange timer etter jeg først så det. Er egentlig bare å gå inn på kommentarene på en hvilken som helst post med svarte mennesker. Der florerer det over av kommentarer om aper, villdyr osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå