fjarle Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 App lar Huawei-telefoner se i mørket Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Kunne vært moro og prøvd i mørket ute. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 (endret) Da er det bare å følge med på en del slike snutter på YouTube. Minner litt om overdreven dårlig spesialeffekt fra hjemmedata på starten av 90-tallet. Endret 23. juli 2019 av plankeby Lenke til kommentar
Anders_70 Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Sikkert morsomt hvis man vil leke Predator-film fra 80-tallet. Men ellers kan jeg ikke helt se nytteverdien i forhold til hva det koster ekstra. Til proff bruk, benyttes vel bedre dedikert utstyr? 1 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 (endret) Flir som det blei vist fra Cat S61 til slutt finner jeg både nyttig og underholdende fordi IR oppfører seg litt annerledes en vanlig lys. For eksempel fint til å finne luftlekkasjer på vinteren for eksempel eller lete etter dyr utendørs i mørke. Etter å ha hatt Cat S60 som også har Flir innebygget vil jeg ikke ha en telefon uten dette. Har funnet varmekabler, rørene til varmepumpe inni veggen, folk i mørke, kuldebroer i vegg og annet med denne kjekke funksjonen. Endret 23. juli 2019 av perpyro 6 Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Sikkert morsomt hvis man vil leke Predator-film fra 80-tallet. Men ellers kan jeg ikke helt se nytteverdien i forhold til hva det koster ekstra. Til proff bruk, benyttes vel bedre dedikert utstyr? Jup dette er en kombinasjon av primitiv lidar og aktiv IR nattsyn. Morsomt men ikke særlig nyttig bortsett fra å skremme folk i mørket som er morsomt men lite nytting Alt for dårlig til å virke som en natt kikkert og lignende 1 Lenke til kommentar
crazysteppy Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Sikkert morsomt hvis man vil leke Predator-film fra 80-tallet. Men ellers kan jeg ikke helt se nytteverdien i forhold til hva det koster ekstra. Til proff bruk, benyttes vel bedre dedikert utstyr? Det er en del av kameraet som gir bedre bokeh effekt, så det er ikke noe som koster noe ekstra. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Ikke fortell dette til Donald Trump, da vil han erklære alle Huawei telefoner til å være spion telefoner Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Brått blir alle demoner, eller bolig er besatt. En suksess app til alle healere som tar såkalte aurabilder av folk. Må bare legge på litt tåkeeffekt. Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 (endret) Flir som det blei vist fra Cat S61 til slutt finner jeg både nyttig og underholdende fordi IR oppfører seg litt annerledes en vanlig lys. For eksempel fint til å finne luftlekkasjer på vinteren for eksempel eller lete etter dyr utendørs i mørke. Etter å ha hatt Cat S60 som også har Flir innebygget vil jeg ikke ha en telefon uten dette. Har funnet varmekabler, rørene til varmepumpe inni veggen, folk i mørke, kuldebroer i vegg og annet med denne kjekke funksjonen. Enig, har testet det selv hos en kompis. Han jobber på et mobilt pukkverk og bruker Flir på sin Cat til å følge med og finne varmgang i reimer og slikt på maskinene. Han avdekket også kuldebroer i boligen sin. Utrolig kjekk sak det der med Flir, og flere yrkesgrupper kunne med fordel brukt disse telefonene. Både elektrikere og rørleggere har nytte av Flir. Endret 24. juli 2019 av Mr.Static Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Stilig. Og så høy oppdaterings frekvens! Du får ett annet bilde her enn ved bruk av IR kamera (ser det samme som øye ville sett). Typisk IR kamera oppdateres TREIGT, type 10/15hz. Tøft å se mørke kamera med så høy oppdatering frekvens. I teorien burde vel også IPhone sin Face-ID teknologi også kunne utføre dette? Om noe upraktisk å ha det på front kamera, så skal jo måle dybde og har en egen IR blaster. Men kanskje den har ett relativt begrenset fokus område.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Ikke fortell dette til Donald Trump, da vil han erklære alle Huawei telefoner til å være spion telefoner Du er nok noen år for sent ute for det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg