SirreStrikk Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Sendte inn en acer skjerm til infocare siden skjermet startet å flimret etter et halvt minutts bruk. Ser nå at følgende del er bestilt "BOARD.PCBA.IF.MI", og lurer egentlig på hva den brukes til. Skjermen har i tilegg defekt strømforsyning, power knapp som har løsniet, og et frontpanel som snart også løsner. Lurer også på om de fikser disse tingene eller om de overser slikt? Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 29. juli 2019 Del Skrevet 29. juli 2019 Erfaringen min med Infocare er at skjermen må i retur flere ganger da de fikser kun en feil av gangen. Acer skjerm og Infocare er etter min erfaring en svært dårlig kombinasjon. Lykke til. Dog fungerer Acer sin support bra ellers. 1 Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 30. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2019 Har jeg rett på å heve kjøpet om jeg må sende den inn 3 ganger for 3 forskjellige frim? Eller gjelder det kun vis det et samme feilen som ikke er rettet? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 (endret) Er det feil på enheten så er det feil på enheten. Det er det du trenger å tenke på ? år du ikke skrudd den på etter tredje gangen, da har jeg selv krevd å heve kjøpet. Samme med flimring, Kommer det flimring en tredje gang. Da hadde jeg krevd å få hevet kjøpet. Selv om det er en annen del som forårsaker flimringen så har det ikke noe å si ? Det er kun at det er flimring for tredje gangen at enn trenger å tenke på ? Endret 30. juli 2019 av spetter Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 30. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2019 Det skulle stå "ting", og ikke frim. Tenkte bare om det måtte være samme feilen som ikke var løst. De andre problemene er defekt strømforsyning, løs powerknapp og framdeksem som holder på å løsne. Helt elendig byggekvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå