GoldlaXiE Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Har satt sammen ein Pc.. SPECS: Kabinett: Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sølv Hovedkort: MSI K8T NEO-FIS2R Hovedkort Socket 754 CPU: AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz VIFTE: Spire CPU-Vifte KestrelKing II S754/940 MINNE: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond HARDDISK: Maxtor DiamondMax Plus 9 160GB S-ATA Skjermkort: Sapphire Radeon 9800XT Atlantis 256M DDR DVD-ROM: Samsung DVD-spiller IDE 16x/48x Floppy: Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB MPF-920 Tastatur: Logitech Internet Navigator Keyboard SE Noken som har noken invendingar? Ser det greitt ut? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Så jo egentlig ganske bra ut den der, hvor mye kostet den? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ser stort sett greit ut, men personlig ville jeg kjøpt en Western Digital eller Seagate harddisk. Men har du brukt Maxtor før, og er fornøyd med det, så er det ingen grunn til å bytte. Ville også byttet ut DVD-ROM spilleren med en DVD brenner. De er såpass billige nå, at du ikke behøver å legge til mer enn en 500 kroner ekstra for en brenner. Da har du jo både CD-Brenner, DVD Brenner, CD-Rom og DVD-Rom i samme pakke. Og spør deg selv om du virkelig trenger floppy diskettstasjon... jeg har ikke brukt min på godt over ett år... (tror den konka ut for halvannet år siden eller noe, og har ikke hatt bruk for den etter det). Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Og spør deg selv om du virkelig trenger floppy diskettstasjon... jeg har ikke brukt min på godt over ett år... (tror den konka ut for halvannet år siden eller noe, og har ikke hatt bruk for den etter det). Eneste jeg bruker den til er flashing av BIOS og legge inn drivere til HK. Ellers er det vel greit om du skal ha et eller annet word-dokument med deg. Koster jo ikke mer enn en 100-lapp heller dah. CD-brenner regner jeg med du har fra før av... Endret 24. desember 2003 av PoleCat Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Har ikjke brukt Maxtor før, men har hørt at dei funkar greitt! Eg har Cd brennar frå før ja! prisen kom på ca 13500,- Ja, veit at det ikkje kostar meir enn 500,- meir.. men eg har faktisk ikkje eit øre meir å bruke.. desverre..! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Maxtor fungerer strålende det. Det eneste grunnen jeg kunne tenkt meg å bytte for, er at den ikke er så altfor stille, men stillere enn wd jeg har testet. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Annet karbinett hadde vert anbefale God jul Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Annet karbinett hadde vert anbefale God jul hvorfor det? Chieftec er jo kjempebra. hvis man liker utseende så er jo det kabinettet helt perfekt (nesten). Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Kabinettet er bankers.. nesten alle kameratane mine har det, og eg diggar det! rått utseende, og veldig brukarvennlig.. kvifor ville du anbefale annet kabinett? Heilt enig me deg Inzomnia! Endret 24. desember 2003 av Gullegutt Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Og spør deg selv om du virkelig trenger floppy diskettstasjon... jeg har ikke brukt min på godt over ett år... (tror den konka ut for halvannet år siden eller noe, og har ikke hatt bruk for den etter det). Den dagen du kvitter deg med den merker du hvor avhengig du var av den. Gå til nærmeste skole eller kontrorbygg og spør om de har en diskettstasjon og en ide kabel du kan få, så har du spart de pengene. Lenke til kommentar
rude Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Vet du noe om PSU-vifta i PSU'en som følger med kabinettet? Det kan være greit å vite hvor mye vifta bråker. Vil anbefale å kjøpe en PSU med 12cm PSU-vifte, då bråker det mindre. Det samme gjelder CPU-vifta. Vet ikke noe om støy-specs'en til den, men jeg absolutt anbefale SILENT BREEZE 462 II. Som noen dansker beskrev det: "Nesten umulig å høre hvis du ikke stikker trynet inn i kabinettet 10cm fra vifta". - rude Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Hehe.. skjønte egentlig ikkje så mykje av det der men.. eg skal ha ei anna cpu vifte enn den som eg skreiv opp.. skal ha denne i staden: Thermaltake Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 rått utseende Ehhmm rått utseende, ikke akkurat. Men kabinettet er jo solidt til en billig penge og enkelt å bygge i. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Om det er rått utseende er vell ein smakssak? Lenke til kommentar
rude Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 ... skal ha denne i staden: Thermaltake jepp, den har (visstnok) bare et lydytslipp på 21dB. Og det er bra Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Jepp, og den andre hadde 31,5.. det er nettop derfor eg vil bytte..! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Unngå Chieftech, så kjedelig... www.microplex.no KABINETTER! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Skal handla på komplett... kan ikkje kjøpe kabinett på mikroplex og resten på komplett..! Pc-byggaren..! Har INGENTING imot Chieftech! Likar det der kabinettet veldig godt faktisk! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 nesten alle kameratane mine har det, netopp, ikke originalt i det heeele tatt. , men må nok innrømme at jeg tenke på chieftech jeg også , det er jo ganske pent da, og fin innvendig også, men når jeg ble eldre og "smartere" skjønte jeg at det var Lian Li som gjelder, (I&S også ) men ellers så det ut som en grei pc det der. ville kanskje støttet meg til en cpu kjøler som er litt mere anerkjent..... mvh BalleMann Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Har ingen problemer med at det ikkje er originalt.. Thermaltake kjølaren du tenkte på då eller? før eg skreiv eg skulle ha den i staden for den fyrste eg tenkte på..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå