Omnithunder Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Her er det veldig enkelt å komme med en konklusjon; dette kommer du ikke i mål med som reklamasjon. Det er lov å prøve seg, men her gjør en seg dummere enn nødvendig (før en går på tap). Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Ja, jeg er enig i det med at slagskade ikke er vanlig slitasje. Men da syns jeg de kunne spart oss bryet ved å fortelle oss det når vi leverte den inn i butikk.De som står i butikkene, er vanligvis ikke teknikere, og kan ikke si om feilen går som en reklamasjon eller ikke uansett. Ville du godtatt det om han bak kassen sa det ikke gikk på reklamasjon fordi han trodde det? Som du sier, så mente du selv at de overfladiske skadene bare var kosmetiske, og at det først ved en kraftig innzooming fremkommer at det er noe mer. En rask vurdering i butikken avdekker ikke nødvendigvis noe mer enn du selv kan se med det blotte øyet. 1 Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Jeg anbefaler TS å gå til en uautorisert reparatør, telefonen vil fungere helt fint igjen med ny skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå