pfb85 Skrevet 22. juli 2019 Del Skrevet 22. juli 2019 (endret) Hei, Har søkt på en stilling som Head of Support, om noen har forslag-tips så settes jeg pris på det. Har jobbet lenge i utlandet så føler meg noe utdatert i forhold til lønnsnivå, Litt om stillingen: Head of Support - Ansvar for Support organisjonen for eksterne kunder - Personalansvar for Teamledere for diverse support teams (1st og 2nd line). Krav: Minimum 3-5 års erfaring som leder innen support. Litt om meg: Mer enn 10 års erfaring innen IT Support, 3 av dem som Team Leader, 6 som Manager (Mid og Senior). Bachelorgrad Sertifisert innen Prince2, Scrum og ITIL. Stillingen er i Oslo eller andre kontorer som bedriften har rundt omkring i Norge. Noen som har anelse på hva som er en rimelig lønn? Endret 22. juli 2019 av pfb85 Lenke til kommentar
pfb85 Skrevet 22. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2019 8-900k vil jeg anta. Setter pris på svar, har du noen spesifikk begrunnelse for estimatet? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 22. juli 2019 Del Skrevet 22. juli 2019 Ikke annet enn 11 års erfaring i bransjen, og det er ca. der andre jeg har jobbet med i type lederstillinger (også for support/servicedesk) har ligget (personalansvar for 15-30 personer). Lenke til kommentar
pfb85 Skrevet 22. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2019 Takker! Setter veldig pris på at du tok tid til å svare! Lenke til kommentar
Visum Skrevet 22. juli 2019 Del Skrevet 22. juli 2019 Vil tro du burde få 950k-1 mil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå