AnonymDiskusjon Skrevet 22. juli 2019 Del Skrevet 22. juli 2019 Jeg flyttet hit for ett år siden. Først nylig ble jeg kjent med naboen min på godt over 60 år og jeg er i tjueårene. Vi liker hverandre like mye, i tillegg til at jeg har fetisj for eldre damer så har jeg flaks at hun liker yngre menn. Vi har mye til felles. Eneste som skiller oss er religion, hudfarge og etnisitet og alder selvfølgelig. Noen av dere som har erfaring positive og negative med naboen deres, del gjerne! Anonymous poster hash: 19f27...0aa Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Vel, jeg kan ikke påberope meg erfaring av denne type forhold. Bare med en viss aldersforskjell, som deg, men dét er ikke hva du spør om da. Dét jeg kan mene noe om er de psykologiske faktorene som vil spille inn. Hvis dere skulle bli intime og/eller godt bekjent, og det skulle oppstå komplikasjoner av noe slag, så vil du ha en stor risikolast med tanke på å måtte møte denne personen ofte, siden det jo er naboen din. Kanskje det skjer noe som gjør at du vil unngå personen, og du må risikére å møte ho hver dag/gang du går ut og inn av døra di. Så dét er vel den eneste risikofaktoren. Vanligvis burde det vel gå bra, men du er jo litt ung, og har du ikke så mye erfaring med forhold og slikt, så kan et tungt følelsesmessig investért naboforhold ha noe risiko med seg. Men dette er jo en del av å leve. Jeg regner med at du leier? Du har kanskje ikke så mye eiendeler? I så fall er det ikke verdens undergang om alt går skeis (mener ikke å svartmale, bare et uttrykk), da er det jo bare å flytte. Jeg tror nok det går bra, men bare ikke gå med på noe du tror du ikke kan håndtére psykologisk og på lang sikt, siden det er veldig nær boområde og du blir påminnet dette hele tiden. Det er ikke sånn at du tar bussen i 20 minutter og får psykologisk luft mellom situasjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg