Jesper Karsrud Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 hehe.... jeg trykke på feil knapp Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Sitter faktisk med teven som skjerm når jeg lager dette bildet og når jeg sender det, så det er godt mulig det ser litt rart ut, men jeg håper dere tar pointet: God Jul! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Sitter faktisk med teven som skjerm når jeg lager dette bildet og når jeg sender det, så det er godt mulig det ser litt rart ut, men jeg håper dere tar pointet: God Jul! COCA-COLA BABY! God jul til deg også, Mikka! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Lyser coca cola av den! Lukter litt Skjult propaganda her God jul til deg også! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Cola er godt, og Loka-Cola-fonten ruler! Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Er det en grunn til at det står melly Chlistmass der og ikke Merry Christmas Endret 24. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Er det en grunn til at det står melly Chlistmass der og ikke Merry Christmas Ah så det gjør det ja. Trodde det var jeg som ikke kunne løkkeskrift. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Er det en grunn til at det står melly Christmass der og ikke Merry Christmas Hvor er den? Jeg finner den ikke? Hvor er den humoristiske sansen til PT i dag? Synes jeg så den her om dagen.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Kanskje Mikka har blitt 3 år igjen?? Skal ikkje plage folk som er mindre enn deg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Skal ikkje plage folk som er mindre enn deg Hva er da vitsen med å være størst? Lenke til kommentar
KimS Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 God Jul alle sammen =) Håper alle får det de ønsker seg og alt det der. =) GOD JUL Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Er det en grunn til at det står melly Christmass der og ikke Merry Christmas Hvor er den? Jeg finner den ikke? Hvor er den humoristiske sansen til PT i dag? Synes jeg så den her om dagen.. Humoristisk sans? Jeg? Høh! Nå tuller du Skal ikkje plage folk som er mindre enn deg Jeg skammer meg Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hadde det ikke vært for ll-ene hadde det jo ikke sett så cola ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå