Loomy Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Det er ikke så ille å være alene skal dere se! Jeg må besøke all slags familiemedlemmer til langt utpå ettermiddagen. Et ****** mas og stress fra ende til annen. I kveld blir det pinnekjøtt (mmmmmm) og sikkert en Grandis til nattmat, men asso.. "Middag med familien" har begrenset underholdningsverdi :\ Planter meg nok foran PCen igjen når middag og gaveåpning er ferdig. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Adawen, jeg vil også ha det spillet Loomy - jeg har ikke internett engang, De har ikke klart å levere det enda Lenke til kommentar
adawen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Neste jul skal jeg kidnappe Tore, og dra til sydligere strøk. Eksotisk jul virker litt mer spennende og alternativt enn tullet her i nord. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Neste jul skal jeg kidnappe Tore, og dra til sydligere strøk. Eksotisk jul virker litt mer spennende og alternativt enn tullet her i nord. Det gjorde jeg for to år siden. Anbefales! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Candyfloss: Du drepte tråden. Kere går i? Nå driver min mor og støvsuger hele huset FFS!! Det er jo bare stress her nå. WTF? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Føler med dere . Om ikke så lenge begynner donald på tv-norge da. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Mr Bean is all by himself during Xmas with his teddybear Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jul er liksom årstiden der det forventes aller er så galde og familiekjære, osv. osv. Har det slått dere at all gleden i jula (til dels falsk) slår tilbake på de som ikke har det så ******* godt til alle tider? F.eks det å liksom skulle fungere med en familie man ikke trives i er ikke så ******* gøy. Så til alle som skulle være litt eller veldig neffor, GOD JUL Det kommer innenifra *snufs* Lenke til kommentar
zed Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Mhm, enig. Men det gjelder bare for de familiene som ikke fungere så godt da. Min familie derimot, der er det bare Happy happy joy joy Og det er jeg glad for Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Mhm, enig. Men det gjelder bare for de familiene som ikke fungere så godt da. Min familie derimot, der er det bare Happy happy joy joy Og det er jeg glad for Fint for deg da... Ps. Så fint at du skilter det i denne tråden. sånn bare for å demonstrere litt for folk som ikke er så forbanna glade... Lenke til kommentar
adawen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 *dele ut klemmer til de som syns jula er no herk* .. we stand united! *babble ivei* Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 We stand united! Som jeg skulle vært hos de nå kjære, men nei... Nettopp spist altfor tidlig middag nå (modern skal jobbe ettermiddagsskift i dag) og det var en kjedelig affære 2k da... Satt vel kun å tenkte på deg pus Men sydligere jul neste år høres bra ut det ja Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 hehe synes synd på deg jeg.. (ikke det at ooooh det er jul blablablabl) at du må sitte alene tenkte jeg på.. Du fikk det til å høres så trist ut.. kanskje du burde kjøpt litt mere sprit ? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 vell, du kan drikke deg full, for så og våkne opp atmed dassen full i matrester, eller du kan dra ut på by'n, sikkert noen puber som har åpent, der kan du jo treffe folk, eller du kan dra på rimi og kjøpe den masse av den billigste suppa dei har og lage et lite måltid for hjemløse utforbi huset ditt, eller så kan du reise til venner/søsken og feire med dem. det er opp til deg! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Wabby: Hvorfor er du aleine? jeg hadde nok drukket litt for så å tatt en tur på byen! men husk å åpne pakkene dine mans du er edru! da husker du tros alt lit bedre hva du fikk av hvem! edit: det er så sent nå att du har nok foretatt valget ditt, og du har vel ikke nett nå, men du kan svare oss i morgen på hvordan det gikk! Endret 24. desember 2003 av Raggi Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jul sucks. Evig stort stressmareritt. som jeg skulle sagt det selv...... Go adawen.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Alt gikk som fryktet. Mormor har bronkitt, nekter å gå til lege, og sover/hoster sinnsykt høy/harker/ jeg er sinnsykt bekymra. Gammletanta mi er i ørska og husker ikke hvilke gaver som er hennes (alzheimers) og lillesøstern min er og blir en bortskjemt grineunge. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Gikk som forventet her også. Kunne hoppet fra en bro, og vært stort oppslag om det på nyhetene, de ville ikke ha lagt merke til det. Spiste ikke noe middag heller, det ble heller ikke lagt merke til. Syke folk. Endelig hjemme, da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 *gråte på skulder* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 I'll be fine as always. Hadde ingen forhåpninger uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå