Gå til innhold

Hvor kjedlig kan en jul bli ?


Wabby

Anbefalte innlegg

Kl er 08:46 og jeg sitter på jobb, skal sitte her til 16.00

Igår satt jeg i telefon med ei venninne av meg og snakket om Jul og hva de skulle gjøre, da gikk det opp for meg hvor kjedlig min jul kommer til å bli.

 

Sitte alene i leiligheten, åpne pakkene alene, ingen kan se om jeg for en wow-fet-ting opplevelse eller en wtf opplevelse. Får sitte å spise pizza/nuddler eller what so ever og se på Nrk1. Samtidig som jeg teller lister i taket og spille opp en Yazty blokk all by myself :ermm:

 

Kan jula bli kjedligere :no: ?

 

Kansje jeg skal klatre opp i et tre i nabolaget og sture inn i et stuevindu og se hvor bra andre har det, eller lage en stor sinna snømann i hagen :wow:

 

Vel, denne jula kommer til å sucks ass for mindel. Trur at når jeg kommer hjem så knekker jeg spritflaska, sovner på stuegolvet i fosterstilling, vokner opp over dassen med masse matrester i skåla og rundt. Og drar meg på jobb igjen 0800 imorgen.

 

Noen som har bedre forslag så gi meg feesback.

 

btw: jeg har heller ikke fått åpnet internett her enda pga O'raske ISP :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

... Kansje det er meg, men er ikke noe fan av sympatifeiring.

Tenk deg det scenarioet. Du kommer til noen og er bedt da du er alene.. Hele saken er mer eller mindre planlagt fra deres side og skal da få mat o.l.

Skal jeg da liksom ta med pakkene mine og åpne dem der ? huh?

 

Trur jeg tar flaska, knekker den og lager en stygg snømann i hagen hvis jeg klarer å stå på bena etterpå...

Lenke til kommentar
... Kansje det er meg, men er ikke noe fan av sympatifeiring.

Tenk deg det scenarioet. Du kommer til noen og er bedt da du er alene.. Hele saken er mer eller mindre planlagt fra deres side og skal da få mat o.l.

Skal jeg da liksom ta med pakkene mine og åpne dem der ? huh?

 

Trur jeg tar flaska, knekker den og lager en stygg snømann i hagen hvis jeg klarer å stå på bena etterpå...

Sympatifeiring er bare lame. Det er den gata jeg er på vei nedover nå, ca. Skal spise med familien til ei venninne i dag. Men jeg vetikke om jeg gidder julegavestyret der as..

 

Tipper jeg skal sitte hjemme og pimpe vin.. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Kan bli koselig med alene-jul også da, hvis du bare ser litt positivt på det. Du kan synge julesanger sammen med koret på tven, leke kjempeoverrasket over gavene og løpe noen runder rundt juletreet. IKKE drikk deg waisted i hvert fall, hva er poenget?

 

 

Cheer up!

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Koselig med alene-jul? I hvilket univers lever du? Kom an.. Det hjelper ikke med "Happy Happy Joy Joy" holdning når man innerst inne VET at man helst skulle vært et annet sted.

 

Men whatever.. Jeg later som hele høytiden ikke eksisterer.

Jeg ville heller vært alene enn dit jeg skal nå, så det virker som man ønsker seg det motsatte av den situasjonen man er i. Ingenting frister mer enn å bare sitte der uten å måtte leve opp til tusenvis av forventninger.

 

Men skjønner at dere synes det er til å grine av også, hvorfor er dere alene?

Lenke til kommentar

Jeg har litt issues med enkelte familiemedlemmer, så 5 dager med de utvikler seg somregel til ******* mye stress. Jeg bestemte meg allerede i fjor at jeg ikke skulle feire jul hos de.

 

Så fikk man plutselig en god grunn til å reise oppover. Men da var det for seint. Da gadd ikke parentesen å sponse fly på meg. Ergo - stuck på sørlandet.

 

:(

Lenke til kommentar

Huff eg blir lei meg av å lese dokkors poster. Vel dere kan trøste dere med at eg ikke syns det er så fett akkurat nå. Ikke en dritt på tv og det finnes grenser på kor lenge man kan føre en samtale med familie uten at det blir booring. Hehe men men har netopp våknet så kanskje eg bare er litt morgen crancky. :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...