Aiphoenix Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 Hei! Huseieren hos oss har plassert en trådløs router ute i gangen, litt oppe på veggen. Problemet er at soverommet mitt er såpass langt unna, at jeg har svakt signal inne hos meg. Routeren har ingen ethernet-port, så hittil har jeg brukt en billig Netgear extender inne på rommet. Dette er ikke den beste løsningen, så jeg lurte på om dere har forslag til et bedre system? Vil ikke betale så mye mer enn en tusenlapp. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 22. juli 2019 Del Skrevet 22. juli 2019 (endret) Til den lave prisen er det lite valg, siden det koster fort noen tusen å strekke en kabel, bytte ruter etc, men det er beste løsniningen i så fall. Endret 22. juli 2019 av LMH1 Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 23. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2019 Hmmm, jeg skjønte ikke helt svaret ditt? Jeg er klar over at det fort blir dyrt hvis jeg skal drive og strekke kabler og kjøpe ny ruter, men siden det ikke er mitt hus utgår det. Jeg trenger bare tips om en kraftig WiFi extender. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Huseieren hos oss har plassert en trådløs router ute i gangen, litt oppe på veggen. Problemet er at soverommet mitt er såpass langt unna, at jeg har svakt signal inne hos meg. Routeren har ingen ethernet-port, så hittil har jeg brukt en billig Netgear extender inne på rommet. Dette er ikke den beste løsningen, så jeg lurte på om dere har forslag til et bedre system? Har du sjekket at extenderen er optimalt plassert for å gi best mulig dekning? Dersom en extender ikke fungerer tilstrekkelig, er nærmeste alternativer powerline. (Powerline vil gi kablet nett mellom routeren og din extender.) Hva slags router er det snakk om her? Man må ha en LAN-port for å koble opp powerline. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå