Hansien Skrevet 22. juli 2019 Del Skrevet 22. juli 2019 Kan du utdype? Vurderer en passat til rundt 250k. Det kan han neppe, all den tid VW som de fleste andre merker har hatt enkelte modeller som er helt ubrukelige og folk som ytrer negativitet rundt et enkelt bilmerke ofte låser seg på de negative tingene og sidene og ignorerer alt annet. 2 Lenke til kommentar
fleksnes radio amatør Skrevet 22. juli 2019 Del Skrevet 22. juli 2019 bil interessen gikk fra stasjonsvogn -/\->suv fra år 2ooo så dagens stasjons vogn er en suv cugar ford, vw suv mange nye fra alle merker, audi A1 Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 22. juli 2019 Del Skrevet 22. juli 2019 Jeg har lyst på en porsche macan suv med manuell 6 gir Da må du nok lete lenge, disse finnes såvidt jeg vet bare med 7-trinns PDK. 1 Lenke til kommentar
fleksnes radio amatør Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 (endret) Da må du nok lete lenge, disse finnes såvidt jeg vet bare med 7-trinns PDK. https://www.dinside.no/motor/test-porsche-macan-turbo/61024290 fant en artikkel, 2015 , ja automat kasse er greit det hvis de holder seg i valgt gir , å ikke vandrer verken opp eller ned 3L fuel, vet at porsche var kjent for turbo eller turbo diesel kansje 2L men det er fine biler https://www.sgcarmart.com/new_cars/newcars_specs.php?CarCode=11555&Subcode=4116 Endret 23. juli 2019 av fleksnes radio amatør Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 automat kasse er greit det hvis de holder seg i valgt gir , å ikke vandrer verken opp eller ned Du misforstår: Det er manuelle gearkasser som skal holde seg i valgt gear, automatkasser skal pr design vandre (situasjonsbestem) opp eller ned. Lenke til kommentar
fleksnes radio amatør Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 leie en nissan maxima i usa og en subaru outback de hadde fin girkasse, automat og fin sprek motor på 3.5L men nå er en fattig så noen sportsbil kjøper en aldrig kansje en urbancity toyota eller vw cross Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Du misforstår: Det er manuelle gearkasser som skal holde seg i valgt gear, automatkasser skal pr design vandre (situasjonsbestem) opp eller ned. I Drive skal det være slik ja, men de fleste biler har vel mulighet for å gire manuelt, enten på girspaken eller med paddle shift. Min 2006 Mondeo Diesel automat har giring på rattet og dem må jeg bruke om jeg skal ta forbikjøringer. Gir jeg bunn gass i D så tror bilen plutselig at den har en bensinmotor med maks ytelse på 5 tusen omdreininger og det skjer absolutt ingenting annet enn at det blir masse lyd. Nå er ikke 115hk på en svær bil noe som akkurat sparker fra seg i utgangspunktet men det dær hjelper ingenting. Hadde en nyere Avensis leiebil nylig med bensinmotor og 7trins automat med paddleshift. Var lynkjapp i giringen så følte seg nesten som en formel1 fører når man kjørte den i manuell modus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 (endret) leie en nissan maxima i usa og en subaru outback de hadde fin girkasse, automat og fin sprek motor på 3.5L Jeg har hatt både Maxima og Subaru som leiebiler i USA, og begge hadde CVT-kasse. CVT er ikke en "fin" gearkasse, det er en trinnløs og kontinuerlig variabel transmisjon som i noen tilfeller har simulerte geartrinn (som Maxima har i "Sport"-mode). Mulig gearkassetype varierer med motortype, leiebiler har ofte minste motoralternativ. Endret 23. juli 2019 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
fleksnes radio amatør Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 (endret) Ja det er vell samme motor som i 350z men det har de turbo trykk heter det vell, Så tenker en på det å så vet en at alle 350z har konkurs gjeld på 1million så å gå til innkjøp av en bil kan en glemme. Les inlegg over det var bra zanta Endret 23. juli 2019 av fleksnes radio amatør Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GTrad9iY Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 (endret) Toyota Auris hybrid Touring. Stillegående og grei bil, drikker litt bensin men ikke så ille Endret 27. juli 2019 av Slettet-GTrad9iY Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Ja det er vell samme motor som i 350z men det har de turbo trykk heter det vell, Så tenker en på det å så vet en at alle 350z har konkurs gjeld på 1million så å gå til innkjøp av en bil kan en glemme. Les inlegg over det var bra zanta Hva er det du egentlig vil frem til? 1 Lenke til kommentar
fleksnes radio amatør Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Hva er det du egentlig vil frem til? Var litt imponert over bilkunnsakapen til skribent over om subaru og maxima ingen ting annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå