Gå til innhold

N6600, N6230 eller Sendo X?


maia

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg ny mobil på nyåret, kanskje ikke før uti april/mai.. Har kikket en del på N6600 og Sendo X, og bittelitt på N6230. Hvilken mener dere er det beste kjøpet? Kommer 6230 og Sendo X til å koste cirka det samme som 6600? Er det noen som vet om 6230 har plass til ekstra minnebrikke? Jeg er litt glad i Nokia, så jeg prøver jo å finne mest positive ting om disse telefonene, men Sendo X frister sinnsykt.. Og det kunne vært kult å prøve noe nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
veit du om nokia har greid å fikse "hot-swap" på 6230 ?

nei, ikke hotswap på 6230.

pic5.jpg

 

maia:

 

Jeg ville valgt Sendo X, eller muligens 6600 hvis Sendo X er mye dyrere (det gjenstår å se). Begge er nok strålende mobiler, men X er mindre, lettere, har mp3 i stereo, et mye finere design (synes jeg), og har en grafikkmotor som gjør bl.a. videoopptak mye bedre. Den kan ta video med 30 bilder i sekundet, noe som gjør det fint og flytende.

 

Jeg har ikke lest så mye positivt om 6230 av de som har prøvd den. Det er selvfølgelig bra med mp3 spiller med minnekort i en så liten mobil, men de holder seg fortsatt til en liten og dårlig skjerm.

 

Men veldig vanskelig å si hva som er best valg i april/mai. Ville ikke sett bort ifra at det blir lansert fler Symbian series 60 telefoner innen da. (nokia er jo ikke akkurat kjent for å lansere få telefoner)

Lenke til kommentar
Har tenkt å kjøpe meg ny mobil på nyåret, kanskje ikke før uti april/mai.. Har kikket en del på N6600 og Sendo X, og bittelitt på N6230. Hvilken mener dere er det beste kjøpet? Kommer 6230 og Sendo X til å koste cirka det samme som 6600? Er det noen som vet om 6230 har plass til ekstra minnebrikke? Jeg er litt glad i Nokia, så jeg prøver jo å finne mest positive ting om disse telefonene, men Sendo X frister sinnsykt.. Og det kunne vært kult å prøve noe nytt.

Gå for Nokia 6600,har knota en god del på den nå,super mobil!

Joysticken funker fabelaktig mye bedere en T/300/10/610/68i f.eks..

Skal prøve og syncke den via Blåtann litt senere i jula :laugh:

 

 

Edit:legger til at tastene er en drøm og skrive på!

Endret av ingar
Lenke til kommentar

Ville gått for Nokia 6230 eller Sendo X. 6600 er så gedigen i forhold til de andre. Desutten er de to nyere med fetere design, i hvertfall 6230. Den er jo en perle i blandt alle de Symbian telefonene som fins nå. Så å si alle har jo elendig design og er gigantiske i størrelsen :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...