Venn0x Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg skrudde av alle mine 3x 80 mm vifter i kabinettet...på 10 min så steg IDLE tempen på cpu med 8 c' og Mainboard tempen med 10 c'....men når jeg koblet fra de tre viftene økte CPU vifta mi med ca 150 rpm...det er ikke noen slags form for tempregulert vifte.... Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Det er ingen spesiell nyhet at kabinett vifter kjøler pcen, vis det er det du mener... Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 hehe, nei, men var liksom ikke klar over at det hadde SÅ mye og si... Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 PLZ Venn0x Du spammer sååå sykt! Du gjør alt for og få innlegg!! Slutt med det! Det er ikke det det handler om! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Bra observert Venn0x Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Sorry folks......skjerpings on the way! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det er ingen spesiell nyhet at kabinett vifter kjøler pcen, vis det er det du mener... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Drit i å le av andre pga slikt. Herregud, dette er ganske fin informasjon for de som ikke har kabinettvifter og lurer på om de skal kjøpe.. Dere er med på å bringe forumet ned til et værre nivå.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 ja? alle kan vel tenke selv tenke ut at vifter kjøler? ikke sant? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Drit i å le av andre pga slikt. Herregud, dette er ganske fin informasjon for de som ikke har kabinettvifter og lurer på om de skal kjøpe.. Dere er med på å bringe forumet ned til et værre nivå.. Helt korrekt! Alt er ikke åpenbart for de fleste..tenk på det før du begynner å klage.. edit: skrivefeil. Endret 26. desember 2003 av Nomix Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det er jo alikavel ikke sikkert at kabinettvifter er et must hvis idle/cpu-temp alikavel er ganske lav (selv om den blir lavere med ekstra kabinettvifter). Er mange som er unødvendig überparanoide når det kommer til CPU-temperaturer. Men alikavel så kan kabinettvifter være lurt da det kan forlenge levetiden på diverse komponenter. Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Takk for at noen støtter meg iallefall hadde bare en erfaring som jeg tenkte at jeg kunne dele med andre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå