Thunderhead Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Har på mystisk vis klart å rote bort nøkkelen til tyverisikrere hjulbolter. Tidligere har jeg sett at det har vært universalsett med slike til salgs, men nå finner jeg ingenting. Noen som kan veilede meg til et sted hvor dette selges? Kan selvsagt høre med Møller, men tipper det kan være litt dyrt der. Bilen er en Audi A8, og originale felger og hjulbolter. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Det enkleste er å ta det via forhandleren, møt opp med bil eller et bilde av bolten. Jeg måtte kjøpe en slik hos BMW for noen år siden, kostet rundt 100-lappen. Slike bolter skaper mest bry for eieren, slik som i ditt tilfelle. Tror det kan være like greit å kjøpe 4 vanlige bolter i tillegg, for å erstatte sikkerhetsboltene. Er noen gira på felgene dine så får de enten banket en pipe over og tatt av bolten eller så kjøper de sikkerhetsbolten selv. Beskyttelsen slike gir er ganske marginal. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 20. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2019 Enig i det du sier, men har alltid hatt full kontroll over nøkkelen og alltid lagt den på plass i verktøyboksen i bilen etter bruk, men nå er den sporløst forsvunnet. Det verste er at det er under en uke siden jeg brukte den sist.... Får ta turen innom den lokale Møller butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå