Rikky Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jepp, trenger tips til hva jeg skal kjøpe i julegave til moren og stefaren min, pluss brødrene mine. Det beste hadde vært å kjøpe kun 2 gaver, altså en til brødrene og en til moren og stefaren min, men alle tips mottas med stor takk! Brødrene mine er 11 og 13 år. Noen gode forslag? Vet ikke hvor mye penger jeg skal bruke, så bare kom med forslag. Men gaver i klassen kr 1000+, må jeg nok høflig avvise... Håper på nyttige svar, og ha en riktig god jul alle sammen! Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Gjør slik som meg... Spy av hele julemaset, sette seg ned og whine litt, og deretter droppe alle resterende gavekjøp for deretter å slenge penger under juletreet og skrive under på Gi oss jula tilbake Evig lei av denne komersielle utnyttingen av jula når det virker som om folk helt har glemt hva den egentlig handler om Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Vel, du. Hvis du fortsatt ikke har funnet, så har jeg gave til mor og far: Hent fotoalbumene, finn barnebilder av deg, mekk de inn i et nytt fotoalbum, skriv morsomme kommentarer under bildene og skriv utenpå "Minner fra barndommen". Det gjorde jeg i fjor. Haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå