akelbo Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Se Geralt, Yennefer og Ciri i aksjon.Sverd, monstre og magi i den første traileren for Netflix' The Witcher-serie Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Var skeptisk, men nå ser det greit ut. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Så veldig bra ut. Gleder meg som en unge til dette kommer.. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Dette ser ut til å overgå forventningene Lenke til kommentar
Moonbladewielder Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Jeg er positivt overrasket! Virker som det kan bli en veldig bra serie. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Gira som F etter å ha sett det der... Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Var skeptisk, men nå ser det greit ut. Haha, bra kommentar. Må si jeg er enig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Ser ut som det blir så bra man kunne håpe på. Ikke helt overbevist over noe av CGI sakene, Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Får meir og meir trua på det her ja Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Øynene til Geralt når han bruker en decoction (avslutningen i traileren, bildet øverst i saken) minner faktisk veldig mye om øynene til Superman når han skyter laser i DCEU-filmene, også portrettert av Cavill. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Blir spennende dette. klarer ikke ha alt for høye forventninger Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Dette kommer til bli helt sykt fett!! Fikk jo ståpels av traileren. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 Tja. Produksjonsmessig blir det helt sikkert bra, men jeg vet med meg selv at hver gang jeg ser trynet til Geralt vil jeg egentlig se trynet til Supermann i kostymet til Geralt. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 Spørs om serien er tru mot bøkene eller legg opp til politisk fjas. Vurderer serien når den har gjort unna sin første sesong. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 Var også skeptisk, men nå så det veldig bra ut! Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 (endret) Spørs om serien er tru mot bøkene eller legg opp til politisk fjas. Vurderer serien når den har gjort unna sin første sesong. La meg gjette, fordi noen av karakterene ikke er like hvit som den første desembersnøen? Endret 21. juli 2019 av CommanderKeen 4 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 Tja. Produksjonsmessig blir det helt sikkert bra, men jeg vet med meg selv at hver gang jeg ser trynet til Geralt vil jeg egentlig se trynet til Supermann i kostymet til Geralt. Det avhenger jo av din innlevelsesevne. Det må jo være forferdelig å se film og serier når alt du gjør er å assosiere skuespilleren med de andre rollene dems. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 Spørs om serien er tru mot bøkene eller legg opp til politisk fjas. Vurderer serien når den har gjort unna sin første sesong.La meg gjette, fordi noen av karakterene ikke er like hvit som den første desembersnøen? Blant annet. Hvis det blir så mange etnisiteter/raser at det føles påtatt og dumt. Kommer jo helt an på tidsperiode/verdenen.Men burde vel ikke gå helt av skaftet i witcher om man skal få innlevelse. Om de føler trangen for og ha med intetkjønn og transer etc ?bare for og ha med alt liksom. Etter hva jeg har skjønt er denne produksjongjengen helt lattelig pc/sjw. 3 Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 Yessss!!! Dette ser veldig stilig ut, selv for gamle grinebitere! Eneste "feilen" man kan henge seg opp i er at Geralt er drøyt muskuløs og pen, men det får vi holde ut... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå