vihovde Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Jeg har tilbakestillt min Acer laptop til fabrikk innstillinger i Windows 10. Lastet ned Chrome som vanlig, men når jeg skal åpne nytt vindu for og søke, så tar det litt tid samt at det er Yahoo søkemotor sm er aktiv.Gikk inn på innstillinger i Chrome og fjernet alle søkemotorer, da untatt Chrome selvføgelig.Men allikevel så er det Yhaoo som er aktiv:-(((Noen tanker eller tips? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Gikk inn på innstillinger i Chrome og fjernet alle søkemotorer, da untatt Chrome selvføgelig. Du mener sikkert Google. Er den satt som standard/default søkemotor? Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 19. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2019 Du mener sikkert Google. Er den satt som standard/default søkemotor? Ja, tror det da... Gikk inn på Instillinger i Google Chrome, ned til søkemotorer og fjernet alle untatt Google. Eller er det andre ting jeg burde gjøre i Windows 10? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 (endret) Kan du sjekke innstillinger igjen? Har yahoo dukket opp på listen igjen og er satt som standard/default? Sett evt. google som standard/default og slett yahoo. Test på nytt. Endret 19. juli 2019 av mobile999 Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 19. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2019 Kan du sjekke innstillinger igjen? Har yahoo dukket opp på listen igjen og er satt som standard/default? Sett evt. google som standard/default og slett yahoo. Test på nytt. Yahoo er ikke kommet tilbake i listen over søkemotorer. Men får fremdeles bare Yahoo opp, ikke Google. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Jeg foreslår (for testing) at du henter opp denne nettsiden: https://duckduckgo.com/ Deretter henter du opp listen over søkemotorer og setter duckduckgo som standard/default søkemotor. Test om det fortsatt er yahoo som brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå