Gå til innhold

Romforskeren har sett Apollo 11-filmen tre ganger allerede: – Hakeslepp, helt rått!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var på Expo i Vancouver, Canada i 1986 og fikk oppleve lyden og rystelsene mens vi fikk se filmen fa oppsytningen av Apollo 11. De hadde bygd en simulator der vi satt på gulvet. Det var en utrolig opplevelse bare det. Lydanlegget var enormt og man følte trykkbølgene mens gulvet vibrerte.

Det er umulig å la seg påvirke når man ser noe så stort som måneferden.

Lenke til kommentar

Jeg var på Expo i Vancouver, Canada i 1986 og fikk oppleve lyden og rystelsene mens vi fikk se filmen fa oppsytningen av Apollo 11. De hadde bygd en simulator der vi satt på gulvet. Det var en utrolig opplevelse bare det. Lydanlegget var enormt og man følte trykkbølgene mens gulvet vibrerte.

Det er umulig å la seg påvirke når man ser noe så stort som måneferden.

Glemt et "ikke" noen sted, kanskje?

?

Kann tenke meg det var en stor opplevelse. Mine tanker flyr til Hamar med vårsleppet for MC-sesongen og Mjøsrunden.

Å oppleve byen fullt med MCer på tomgang, noe rusing av motorer og noen som drar på turtallet på stripa. Jeg opplevde det som bakken sto og dirret. En mektig følelse. Ikkje lik din opplevelse, men sikkert ikke veldig ulikt likevel. ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...