Redaksjonen. Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Romforskeren har sett Apollo 11-filmen tre ganger allerede: – Hakeslepp, helt rått! Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Fantastisk, gleder meg til å se denne! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Bare å glede seg. Fantastisk flott dokumentar. Mange nye bilder jeg ikke hadde sett i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 For oss som er i barsel-tåka: Hvor kan en se film/dokumentar/serien hen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Amazon. Eller import Bluray. Lenke til kommentar
Ham in a can Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Billetter til showet Apollo Live - Astronauts on stage! koster bare 1960 kr per stk Løp og kjøp Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Amazon. Eller import Bluray. Finner den ikke på Amazon Prime her, men kanskje ikke sluppet i Norge ennå? Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Jeg var på Expo i Vancouver, Canada i 1986 og fikk oppleve lyden og rystelsene mens vi fikk se filmen fa oppsytningen av Apollo 11. De hadde bygd en simulator der vi satt på gulvet. Det var en utrolig opplevelse bare det. Lydanlegget var enormt og man følte trykkbølgene mens gulvet vibrerte. Det er umulig å la seg påvirke når man ser noe så stort som måneferden. Lenke til kommentar
XIFXEGLO Skrevet 22. juli 2019 Del Skrevet 22. juli 2019 Gleder meg til den på kino. Håper det gir mersmak og at de lager tilsvarende dokumentarer om de andre også. Per i dag så er det omtrent kun 11 og 13 som har noe særlig dekning. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Jeg var på Expo i Vancouver, Canada i 1986 og fikk oppleve lyden og rystelsene mens vi fikk se filmen fa oppsytningen av Apollo 11. De hadde bygd en simulator der vi satt på gulvet. Det var en utrolig opplevelse bare det. Lydanlegget var enormt og man følte trykkbølgene mens gulvet vibrerte. Det er umulig å la seg påvirke når man ser noe så stort som måneferden. Glemt et "ikke" noen sted, kanskje? ? Kann tenke meg det var en stor opplevelse. Mine tanker flyr til Hamar med vårsleppet for MC-sesongen og Mjøsrunden. Å oppleve byen fullt med MCer på tomgang, noe rusing av motorer og noen som drar på turtallet på stripa. Jeg opplevde det som bakken sto og dirret. En mektig følelse. Ikkje lik din opplevelse, men sikkert ikke veldig ulikt likevel. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå