unwill Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg har lenge hatt lyst på et høytaler-sett til PC musikk osv... Hvordan vil lyden være dersom jeg kobler lyden til PCen på denne spilleren her? Vil jeg få bedre lyd dersom jeg investerte i et høytaller system i samme prisklasse til PC? Ellers hva syns du om tilbudet? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Vel eg lurer på det samme. Skal bestille Logitech Z-2200 imorgen men hvis dette er bra anlegg så tror eg bestiller denne istedenfor. Men noe sier meg at den ikke er bra. Lenke til kommentar
dj_messiah Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 styr unna eltax folkens! eltax er anlegg for studenter og folk som ikke har råd til noe dyrere så hvis dere har penger nok så kjøp noe bedre! feks logitech eller creative Lenke til kommentar
tøs Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 styr unna eltax folkens!eltax er anlegg for studenter og folk som ikke har råd til noe dyrere så hvis dere har penger nok så kjøp noe bedre! feks logitech eller creative Javell, hva vet du om det? Jeg har hatt HIFi dilla i mange år, men jeg ahr ikke kommet over noen høtyalere som spiller så bra som eltax til en så billig penge. Hvis noen skal ha høytalere, til hjemmekino så kan jeg på det sterkeste anbefale de til 1000 spenn på komplett.. Lenke til kommentar
dj_messiah Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 eltax er for studenter og folk som har dårlig råd (eller noen som bare skal ha seg et alegg som ikke bryr seg om verken kvalitet eller lydkvalitet) men det er ditt valg det er du som til slutt sitter hjemme og hører på det. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 pluss at man får en ganske grei dvd-spiller&reciever i tillegg (eller?)... ...kjøpe, ikke kjøpe, kjøpe, ikke-kjøpe...ah får aldri bestemt meg Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Hvordan er DVD spilleren da? Kan den spille av mp3, mpeg2, sonefri?, osv ? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 det står at den hvertfall kan spille av mp3... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 styr unna eltax folkens!eltax er anlegg for studenter og folk som ikke har råd til noe dyrere så hvis dere har penger nok så kjøp noe bedre! feks logitech eller creative Har ikke hørt noen Eltax produkter, men settene fra Logitech og Creative er ikke så fantastiske som mange vil ha det til. Fælt som du skulle sette studenter i bås da. Vi har jo store studielån som kan brukes til HIFI God Jul Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Har ikke hørt noen Eltax produkter, men settene fra Logitech og Creative er ikke så fantastiske som mange vil ha det til. Fælt som du skulle sette studenter i bås da. Vi har jo store studielån som kan brukes til HIFI God Jul Syns ikke studenter er så fattige jeg, eller jeg syns ikke jeg er så fattig jeg. Snart får jeg jo 16 tusen å rutte med, og hver måned får jeg jo 6000,- der 3000 går til faste utgifter. Vel, i praksis så bruker jeg opp de 6000 til mat, kino, husleie osv... mens hvert semesterstart så kan jeg oppgradere PCen eller kjøpte litt gode ting Neste semester start blir det ny PC, og sansynligvis nye høytalere, hva vet jeg ikke enda. Hmm... når den støtter NTSC og Pal, bør den ikke være sonefri også da? Lenke til kommentar
falut Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Du kan lese om hjemmekinosystemet her Jeg også tviler på om jeg skal kjøpe. Det hørest for bra ut til å være sannt Lenke til kommentar
falut Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Det er avgjort. Jeg skal kjøpe mitt første hjemmekinosystem Lenke til kommentar
dj_messiah Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 det eltax anlegget er sikkert helt greit hvis du ikke skal spille så høyt Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 det eltax anlegget er sikkert helt greit hvis du ikke skal spille så høyt Ikke at det er galt å si meningene sine, men kan du fortelle hva slags grunnlag du har? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ikke kjøp det der.. Når et surr anlegg koster rundt tusen, så er det stort sett bare dritt (plast.. blabla).. Det der er beregnet for tv'en i camping vogna.. Nei sats heller på et litt billigere logitech anlegg til pc'en.. Funker utmerket! Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 det eltax anlegget er sikkert helt greit hvis du ikke skal spille så høyt Ikke at det er galt å si meningene sine, men kan du fortelle hva slags grunnlag du har? Det sier seg selv at et surroundanlegg til rundt om tusenlappen ikke bærer på store saker. Det vil uten tvil gi opp før du begynner å nærme deg et respektabelt lydnivå, som også er støy- og forvrengningsfritt. Kan godt hende at anlegget vil spille høyt, men på stor bekostning av kvaliteten på lyden, som også i utgangspunktet ikke er for mye å skryte av. Så nå litt på spesifikasjonene, Subwooferen er på 80w, og den går ikke lengere ned en til 50hz!, i en hjemmekino bør sub'en strekke seg til 30Hz, 50Hz er ikke lavt nok til film. De andre høyttalerne går fra 90-20k, det er respektabelt. Må også si at vekten på sub'en og satelittene sier jo klart at det ikke er av stor kvalitet. Men kan man forvente seg mer av et komplett anlegg til 1395,- ? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 ...i tillegg til at det er en passiv sub Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 For en så billig penge får du ikke noe som spiller bedre enn det Eltax settet... (under 2000kr). Spiller sikkert helt greit. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 plast kabbinet rauter verre enn en ku når man skrur opp volumet litt settet er jo billigere en alt annet så da må det jo være bra til prisen Lenke til kommentar
falut Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Du får jo en DVD spiller også da. Du er jo dum visst du tror at du får et supert hjemmekinosystem for 1500 kr. Desuten har jeg angrefristen visst det er så dårligt at det ikke er noe vits å ha det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå