akelbo Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 To mot to i hektisk nærkamp.Se fem minutter fra Call of Duty: Modern Warfares nye Gunfight-modus Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 FIkk litt aim_map feeling av det der egentlig. Not bad. Kanskje jeg har mulighet til å leve litt lenger enn 8 hundredeler i et CoD-spill igjen. 2 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Hva het den moden på Black Ops der alle startet med pistol, og gikk videre til et nytt våpen for hvert kill man fikk? Det var en stødig mode. Minner meg litt om den. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 MP delen ser helt grei ut, men er interessert i å se kampanjedelen som ble vist til presse under E3. Er interessert i å forme mine egne meninger om det om det faktisk ser så grusomt voldelig ut som de sier. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 FIkk litt aim_map feeling av det der egentlig. Not bad. Kanskje jeg har mulighet til å leve litt lenger enn 8 hundredeler i et CoD-spill igjen. Amen. Faktisk optimistisk til dette. 1 Lenke til kommentar
Cigar&Waffle Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Hva het den moden på Black Ops der alle startet med pistol, og gikk videre til et nytt våpen for hvert kill man fikk? Det var en stødig mode. Minner meg litt om den. Det het nok kanskje noe annet i COD, men modusen i seg selv er Gun Game. Gun Game er veldig gøy, tidligere populært i CS. Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 MP delen ser helt grei ut, men er interessert i å se kampanjedelen som ble vist til presse under E3. Er interessert i å forme mine egne meninger om det om det faktisk ser så grusomt voldelig ut som de sier. Får håpe det ikke blir sensurert. Var visst flere journalister som klagde over at det var for realistisk og voldelig. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 MP delen ser helt grei ut, men er interessert i å se kampanjedelen som ble vist til presse under E3. Er interessert i å forme mine egne meninger om det om det faktisk ser så grusomt voldelig ut som de sier. Får håpe det ikke blir sensurert. Var visst flere journalister som klagde over at det var for realistisk og voldelig. Sensur ville vært en overkorreksjon, med tanke på at ingen har etterspurt det. Lenke til kommentar
vpneby Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 Hva het den moden på Black Ops der alle startet med pistol, og gikk videre til et nytt våpen for hvert kill man fikk? Det var en stødig mode. Minner meg litt om den. Gun game Lenke til kommentar
slæsk Skrevet 29. juli 2019 Del Skrevet 29. juli 2019 Dette er jo på ingen måte nytt i CoD... I MW3 var det fult mulig å spille 1v1, 2v2 og 3v3 på mindre maps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå