steinjarle Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Tesla sier de beskytter batteriet.Tesla-eiere raser mot selskapet: Kuttet rekkevidden på bilene deres over natten Lenke til kommentar
Populært innlegg Comma Chameleon Skrevet 18. juli 2019 Populært innlegg Del Skrevet 18. juli 2019 Dette blir nok et morsomt kommentarfelt med tiden 23 Lenke til kommentar
Populært innlegg H_Bozz Skrevet 18. juli 2019 Populært innlegg Del Skrevet 18. juli 2019 Men det er så flott at bilen oppgraderer seg selv over natta hahahaha. Akkurat som mobilen. 1 million updates men det eneste som skjer er at den blir tregere. 11 Lenke til kommentar
2LK70DN1 Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Tesla er den eneste elbilprodusenten som ikke har noen garanti mot tap av batterikapasitet, og det er det nok en grunn til... 7 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Tesla er den eneste elbilprodusenten som ikke har noen garanti mot tap av batterikapasitet, og det er det nok en grunn til... Model 3 har rest garanti, 70%.. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg G Skrevet 19. juli 2019 Populært innlegg Del Skrevet 19. juli 2019 Dette blir nok et morsomt kommentarfelt med tiden Tek.no er blitt til ei EL-bil smørje av ei digital blekke Savner gode gamle Hardware.no Spørs om det ikke er tid for å komme seg over til alternative IT-digitalblekker. 27 Lenke til kommentar
Populært innlegg MysticoN Skrevet 19. juli 2019 Populært innlegg Del Skrevet 19. juli 2019 Typisk amrikanske selskap. Samme Apple holdt på med dette.. 10 Lenke til kommentar
abedin Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 (endret) Typisk amrikanske selskap. Samme Apple holdt på med dette.. Tesla har innovert mye, Apple stjeler og forbedrer andres teknologi og senere påstår at de har funnet opp. Tesla er så mye bedre enn Apple, men ja de har noen råttne knep dem åå. Endret 19. juli 2019 av abedin Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 (endret) Tek.no er blitt til ei EL-bil smørje av ei digital blekke Savner gode gamle Hardware.no Spørs om det ikke er tid for å komme seg over til alternative IT-digitalblekker. Grafen til digi er også manipulert på effekt siden.Hvor er S****E S, med komentaranalysene Endret 19. juli 2019 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
G Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 (endret) Tesla har innovert mye, Apple stjeler og forbedrer andres teknologi og senere påstår at de har funnet opp. Tesla er så mye bedre enn Apple, men ja de har noen råttne knep dem åå. Dette er faktisk en av de mer interessante EL-bil artiklene jeg har sett på en stund. Og det helt på tross av at jeg ikke er EL-bileier. Fossilbilen lenge leve noen år til! Men, rådet om å skjerpe seg står ved lag. Sånn mhp. på skralt med PC hardware-artikler. Endret 19. juli 2019 av G 4 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 - Jeg kan forstå Tesla's tanke bak dette, men det blir gjort motsatt av hvordan dem burde ha gjort det. Problemet med å gjøre det motsatt av det dem har gjort er at relativt liten/lav batterikapasitet lokker færre kunder til å kjøpe en Tesla. Så det Tesla gjør i praksis er å brife med stor/høy batterikapasitet, for så å redusere den. Det blir som en mor på Kafe som spør hva det er sønnen/datteren vil ha... Dem svarer...: "En stor softis med sjokoladestrø, er du snill." Deretter spør moren pent om hun kan få et lite slikk av sønnens/datterens softis, for så å ta et realt jaffs og så gi den tilbake. Med andre ord Ikke så rart at forbrukerne reagerer negativt til dette... 7 Lenke til kommentar
Geir Vicente Olsen Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 «Han sier det er «ekstremt frustrerende» at Tesla tar seg slike friheter uten å kommunisere tydelig hvorfor, og at det er umulig å få et ordentlig svar fra Tesla om man i det hele tatt får tak i dem.» Er ikke dette helt vanlig kundebehandling fra amerikanske IT-baserte bedrifter, da? Facebook, Netflix, Apple...? Merk også hvordan Tesla svarer journalisten ved å henvise til én, felles, global, generell kommentar - akkurat som Lidl gjorde i hver eneste sak. Tesla har i Norge foreløpig levd på andres penger og politikernes goodwill, men hvor lenge? Slike svar nytter ikke i Norge. Vi husker hvordan det gikk da Rema 1000-sjefen inviterte «Se og Hør» i bryllupet sitt og pratet i vei med alle journalister, mens Lidl satt og sa «ingen kommentar» til alt de ble spurt om. Noen har skjønt norsk kommunikasjon, andre ikke. 8 Lenke til kommentar
SpecialWeirdo101 Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Men det er så flott at bilen oppgraderer seg selv over natta hahahaha. Akkurat som mobilen. 1 million updates men det eneste som skjer er at den blir tregere. Kan vel heller kalle det "nedgradere" når resultatet blir dårligre etterpå ? 4 Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 (endret) Merk også hvordan Tesla svarer journalisten ved å henvise til én, felles, global, generell kommentar - akkurat som Lidl gjorde i hver eneste sak.... Nå er for ordens skyld Lidl et tysk selskap, og ikke amerikansk.... men ja, du har nå et poeng lell EDIT: Rettet et par skriveleif'er Endret 19. juli 2019 av LaKilla Lenke til kommentar
Populært innlegg Muffinman Skrevet 19. juli 2019 Populært innlegg Del Skrevet 19. juli 2019 Utrolig at et selskap som har ansatt folk for å drive med kommunikasjon ikke klarer å kommunisere... 11 Lenke til kommentar
0SMOO4WU Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Eg taper ca 3-4% per natt nå uten sentry mode aktivert. Gjorde ikkje det før siste oppdatering. Noko muffins. 2018 X75. Lenke til kommentar
fiskeskjaer Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Forvent flere slike svar fremover. Når de vokser seg store slik som alle skal, så er ikke Tesla den kule bestekompisen som hører på kundene lenger, da er det en bilprodusent først og fremst. 6 Lenke til kommentar
Geir Vicente Olsen Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Merk også hvordan Tesla svarer journalisten ved å henvise til én, felles, global, generell kommentar - akkurat som Lidl gjorde i hver eneste sak.... Nå er for ordens skyld Lidl et tysk selskap, og ikke amerikansk.... men ja, du har nå et poeng lell Tenkte på det - om jeg heller burde skrevet «internasjonal konsern», siden forskjellen stort sett er mellom norsk og utenlandsk forretningskultur generelt, ikke amerikansk spesielt. Jeg har dog inntrykk av at Tesla er verre enn europeiske i samme prisklasse, som Jaguar, Bentley, Porsche osv. (Har Jaguar selv, dog ikke elbil.) Men jeg kjenner ikke tradisjonelle amerikanske ala Cadillac - mulig de er bedre på kundekommuniksjon og at dette er et IT-bransje-fenomen? Siden Tesla ligger i grenseland der, akkurat som Netflix som også skiller seg ut kraftig negativt på forbrukerspørsmål? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå