Bilny3232 Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Har en audi a3 Regnr: br31530 Den har noen problemer som jeg gjerne skulle ha fikset. Trenger hjelp til å sette en prisantydning på reperasjon av dette om jeg skal sende den til verksted eller selge bilen. Den har en abs lampe som lyser. Byttet selv alle sensorene men så at sensor bak på høyre side var spist opp. Mistenker reperasjon av abs ring. Servostyringen lyser. Evt reperasjon av servopumpe? Ac kompressoren må byttes. Men er ikke i hovudsak den størse prioriteringen. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Lampa til servostyring vil jeg tippe henger sammen med ABS-feilen. Hvis en hjulsensor (eller krans) ikke virker vil også antiskrens slutte å virke. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 ABS-lampe kan være så mangt: Defekt enhet, defekt styring, feil på kabling eller som du er inne på: krans. Meningsløst å bytte deler på lykke og fromme her. Få lest ut feilkoder. Samme med servostyringen. Finn ut hvor feilen ligger før du begynner å bytte deler. A/C-kompressor: Hvordan vet du at den er defekt? Kan være lekkasje i kondensator eller rør? Feil på styring av klimaanlegget, defekt rele eller innslag for kompressor. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 A/C vil i noen tilfeller ikke fungere om det er lite gass på anlegget. Usikker på Audi men på Toyota skjer dette gjerne helt uten feilkoder og man kan undre seg grønn på hvor innslaget til A/C ikke slår seg inn når alt tilsynelatende er i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå