Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er det håp? (Eksos)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var veldig mye rust til at de er relativt nye? Hvor gammel er relativt ny?

Må kuttes bort en del og skjøtes for å få bort det som er rusta, og ser du har en flens på andre siden der så spørs om det lar seg gjøre. 

Må kansje sveise på ny flens.

Ikke enklere og billigere å bytte da? Aner ikke hvordan bil det er men husker jeg bytta bakre eksos på en Ford Sierra engang og hele greia kosta 600kr på biltema.

Lenke til kommentar

Hvis den er under 5 år ville jeg klaget, ser ut som om dem har slipt bor rustbeskyttelsen i forbindelse med å sveise den flensen

Lenke til kommentar

Mekonomen ville bytte både bakre og mellomste potte og oppdaget og et lite hull på katalysator. 4,5k ville de ha. Svensen skulle ha over 7 basert på den informasjonen.

Kanskje jeg bare burde prøve å bytte flens selv for å ha bilen noen måneder til.

Lenke til kommentar

Endte med at jeg saget av den gamle rustne saken og fant noe fra biltema (etter tips fra tråden her - takk!) som passet greit. Var jo kun flensen som var rustet. Kommer seg sikkert ikke gjennom EU-test men håper å ha ny bil før det.

Svendsens svar til slutt var at jeg hadde fått en god pris de ikke ville matche, selv om de tidligere ba meg komme ut til dem og få en god pris...

Så, ikke bruk Svendsen i Bergen, I guess?

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...