Sexylubb1 Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Hei. Her det noe håp for at dette kan sveises sammen igjen? Delene på begge sider er relativt nye... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Var veldig mye rust til at de er relativt nye? Hvor gammel er relativt ny? Må kuttes bort en del og skjøtes for å få bort det som er rusta, og ser du har en flens på andre siden der så spørs om det lar seg gjøre. Må kansje sveise på ny flens. Ikke enklere og billigere å bytte da? Aner ikke hvordan bil det er men husker jeg bytta bakre eksos på en Ford Sierra engang og hele greia kosta 600kr på biltema. Lenke til kommentar
Gjest mrpc Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Hvis den er under 5 år ville jeg klaget, ser ut som om dem har slipt bor rustbeskyttelsen i forbindelse med å sveise den flensen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2019 Jeg kjøpte lyddemperen på Svensen med montering for mindre enn 3 år siden. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2019 Ikke enklere og billigere å bytte da? Aner ikke hvordan bil det er men husker jeg bytta bakre eksos på en Ford Sierra engang og hele greia kosta 600kr på biltema. Er en 04 Corolla. Skrur ikke selv. Lenke til kommentar
Gjest mrpc Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Jeg kjøpte lyddemperen på Svensen med montering for mindre enn 3 år siden. Ville ha klaget Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Hvis det bare er en skjøt med flens så kan man fjerne flensene og montere et skjøterør. https://www.biltema.no/bil---mc/bildeler/Eksosanlegg/reparasjonssatser/skjoteror-2000018900 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2019 Mekonomen ville bytte både bakre og mellomste potte og oppdaget og et lite hull på katalysator. 4,5k ville de ha. Svensen skulle ha over 7 basert på den informasjonen. Kanskje jeg bare burde prøve å bytte flens selv for å ha bilen noen måneder til. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Ser ut som veldig tynt stål i dette her. Her har de nok brukt lavkvalitetsdeler med kjempepåslag på prisen. Hadde klaget her først uten tvil. Finnes lite som er så overpriset som eksosdeler. Lenke til kommentar
Gjest mrpc Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Burde holde lengre enn 3 år Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Hvem lager eksosanlegg/deler i høy kvalitet? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2019 Forfatter Del Skrevet 1. august 2019 (endret) Endte med at jeg saget av den gamle rustne saken og fant noe fra biltema (etter tips fra tråden her - takk!) som passet greit. Var jo kun flensen som var rustet. Kommer seg sikkert ikke gjennom EU-test men håper å ha ny bil før det. Svendsens svar til slutt var at jeg hadde fått en god pris de ikke ville matche, selv om de tidligere ba meg komme ut til dem og få en god pris... Så, ikke bruk Svendsen i Bergen, I guess? Endret 1. august 2019 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Hvem lager eksosanlegg/deler i høy kvalitet? Simons for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå