Redaksjonen. Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Nå skjuler Instagram antall «likes» Lenke til kommentar
Mathtrix Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 da kan de kartlegge hvem som bryr seg om likes og hvem som ikke gjør det x-D 4 Lenke til kommentar
Arild Angelsen Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Endelig!!! Dette håper jeg blir permanent innført i hele verden. Jeg er overbevist om at dette er et bra tiltak for ta bort litt press blant særlig ungdom. 7 Lenke til kommentar
BenTus_XL Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Tenker det er en naiv løsning, folk blir bare klar over det og vil sjekke uansett hvor mange likes et innlegg får. Slik som fitness epidemien er nå er uten sidestykke, og gjør mye værre ting enn likes. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Hva med det enkle sjelene som lever av å prakke dritt på unge mennesker med et svake sinn?. Må være grusomt å ikke se hvor mange likes de får på annonsene sine. 2 Lenke til kommentar
Oly Skrevet 22. juli 2019 Del Skrevet 22. juli 2019 Personlig hadde jeg foretrukket om "likes" forsvant, litt slik Facebook var i ca 2008. Kommentarer på bilder kunne vært private i tillegg, slik at kun den som legger ut bildet fikk tilgang til kommentarene. Nå er jeg selv en veldig privat person som legger minst mulig ut på sosiale medier, så dette fargelegger nok meningene mine her en hel del. Likes plager ikke meg personlig, men leser om at en del folk sliter med dette; det å ha en perfekt fasade på sin sosiale media-profil, ha de beste feriebildene, være den mest populære og folk som blir lei seg om ikke nok folk liker eller kommenterer ting de legger ut. Jeg lurer på om generelt sett unge jenter sliter mer med dette "sosiale medier" presset enn gutter? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå