Zerpent Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Har spurt om dette før men ikke fått noen særlig fornuftige svar. Det jeg lurer på er om noen har noen idé til hvordan man kan feste Zalman Flower 6000Cu bedre enn med originalklips. Den er jo noe tung... Skal på TG i påska og gidder ikke bynne å demontere kjøler før avreise. Jeg så noen som foreslo et annet feste her på forumet for en stund tilbake men finner ikke igjen tråden. Tar imot alt av idéer! Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Du kan jo borre hull i den, og feste med skruer i hovedkortet ?? Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 feste med strips rundt, så er du sikker på at HVIS den faller av, så faller den ihvertfall ikke å ødelegger skjermkortet har den selv, og har lurt litt på det der egentlig....men det han sier i innlegget over om å borre hull og sette skruer har jeg liten tro på...blir litt smått, eller er jeg helt på jordet? har ikke studert det så inngående...min maskin står stort sett i ro :smile: Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Vannblokker fra Danger Den er i solid kobber og veier en god del. Disse er borret fire hull i og festes med skruer i hovedkortet. Bør ikke være noe problem å gjøre det samme med 6000-Cu Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 tenkte mer på at cnps6000cu er ganske liten "sokkel" på. er ikke sjangs å nå de fire hullene på hk! ihvertfall ikke sånn som jeg husker det? men kanskje du tenkte på å bore hull i hovedkortet selv? ikke misforstå meg, dette er noe jeg også vil finne ut av, men å bore i den fine kjøleren...? :smile: kanskje man skulle lage til noe med klips og skruer....kan ikke være SÅ vanskelig? :smile: Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 Zalman kjøleren er ikke bred nok til å borre hull. Finnene på kjøleren går helt ut i kanten. Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Det kan no stemme ja.. :smile: Tenkte den var på samme størrelse som 6500A-Cu Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Skaff en shim så ikke noe ødelegges. Så strippser du den ekstra fast som noen andre så her tidligere. Dette vil ikke gi deg dårligere kjøling hvid du bare gjør der rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå