Bone Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Veldig sur, akkurat nå.. Skulle til å sette på Dido CD'n min på min VANLIGE CD-Spiller.. Men tror dere Det funka!? Neidah! ..skurr og tull og ball og hopp og sprett.. Har skrevet en mail til de derre www.bmg-copycontrol.info -folka.. Dette er f@*! meg ikke holdbart.. Kjøper jeg en CD for å høre på musikk, så bør jeg jammen meg få høre på'n også.. Tok jo en rask søk på DC++ også, og der kom det jo opp så mange 'life for rent cd-sanger' at scrollerknappen ikke var større enn et kusehår på ei flue.. Then; what's the f*!k'n point!? Er det Noe som gjør at jeg kommer til å "piratkopiere", så er det jo det at man ikke får spille av sin egen kjøpte cd.. Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Er det Noe som gjør at jeg kommer til å "piratkopiere", så er det jo det at man ikke får spille av sin egen kjøpte cd.. Kunne ikke sagt det bedre selv *Føler med deg Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 jepp, det eneste som stoppet meg fra å kjøpe den CD'en...har ikke vanlig CD spiller, så jeg "tok ikke kjangsen" + protest effekten av å si grunnen til kisen bak disken i platebutikken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå