steinjarle Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Nintendo slipper ny Switch-versjon med bedre batterilevetid Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Forhåpentligvis har dere fiksa joycon kontrollerne også så man unngår drifting. Lenke til kommentar
Alej0hio Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Forhåpentligvis har dere fiksa joycon kontrollerne også så man unngår drifting. Jeg hadde dette på min Venstre... Måtte sende inn til Bergsala og måtte betale 390 kr. Dette er tull. Lenke til kommentar
ibliz Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Jeg hadde dette på min Venstre... Måtte sende inn til Bergsala og måtte betale 390 kr. Dette er tull. Drifting skjer på alle konsoller, hvorfor skal Nintendo betale for at du har vært for hardhendt? Sony betaler ikke drifting på PS4. Lenke til kommentar
Excelsion_InnleggNO Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 (endret) Jeg hadde dette på min Venstre... Måtte sende inn til Bergsala og måtte betale 390 kr. Dette er tull. Øh, garanti/reklamasjon. Jeg aksepterer ikke feil som jeg må betale på mine ting om de er under 5 år. Her må man isåfall være hardere med forhandler, det er ikke Bergsala du handler med. Du skal ALLTID kun forholde deg til forhandler, uansett. Endret 17. juli 2019 av Excelsion_InnleggNO Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Jeg hadde dette på min Venstre... Måtte sende inn til Bergsala og måtte betale 390 kr. Dette er tull. Drifting skjer på alle konsoller, hvorfor skal Nintendo betale for at du har vært for hardhendt? Sony betaler ikke drifting på PS4. Norsk garanti. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 (endret) Jeg hadde dette på min Venstre... Måtte sende inn til Bergsala og måtte betale 390 kr. Dette er tull. Drifting skjer på alle konsoller, hvorfor skal Nintendo betale for at du har vært for hardhendt? Sony betaler ikke drifting på PS4. Norsk garanti. Du mener reklamasjonsrett. Uansett: At man har vært hardhendt faller ikke nødvendigvis under garanti eller reklamasjonsrett på kontroller. Endret 17. juli 2019 av 3irik Lenke til kommentar
Eikenøtta Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Bestilte for noen dager siden... Heldigvis åpent kjøp hos Elkjøp hvis jeg ikke får den nye utgaven ? Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Flott, 5,5 timar batteritid er akkurat lenge nok til å overleve ein flytur frå Norge til Gran Canaria. Lenke til kommentar
Alej0hio Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Jeg hadde dette på min Venstre... Måtte sende inn til Bergsala og måtte betale 390 kr. Dette er tull. Drifting skjer på alle konsoller, hvorfor skal Nintendo betale for at du har vært for hardhendt? Sony betaler ikke drifting på PS4. Norsk garanti. Egentlig, sa de at det var bulk i min kontroller. Det kosta analog sticken 390kr. Ja. En analogstick koster 390kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå