Skabbetuss Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Jeg har merket at det ikke er mulig å fjerne google searchbar fra en god del android telefoner. var på elkjøp å testet telefoner der. det virker for meg som at det er veldig random hvilke telefoner du kan fjerne searchbar fra. Fks Motorola telefoner, jeg har en moto g5 idag, på den kan jeg ikke fjerne searchbar. Men endel av de jeg testet på elkjøp så fungerte det fint å fjerne searchbar. jeg snuser på en motorola one vision, men kan man fjerne searchbar på den? Tips om telefoner i 3-3500 kr segmentet der det er mulig å fjerne searchbar mottas med takk Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Du kan installere valgfri launcher for å fjerne searchbar. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Bytt launcher til f.eks Nova launcher så kan du fjerne search bar på alle telefoner. 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Du kan fjerne searchbar, men på utstillingstelefoner så er det stort sett aktivert "Demo" som låser telefonen til det meste. Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 19. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2019 Takk for tipsene. Installerte Nova Launcher. Meget fornøyd. det er jo en helt annen verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå