caravelle Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Etter de hadde en face lift på siden deres , så har jeg ikke mottat så utrolig mengde med spam, noen andre som har merket dette ? Ligger på 1 spam i dagen som må være nye rekord. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Samme her...nesten ikke spam lenger Lenke til kommentar
Mio Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Har 2 hotmailadresser og får like mye spam inn der enda. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 samme her, har et par hotmail adresser. Nesten ingen spam no, var på tide. velkommen etter. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Får heller nesten ikke spam lenger. Hurra Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Nesten så jeg faktisk vurderer hotmail igjen, ligger på 60-70 mails på domenet mitt nå, begynner å ta på... Lenke til kommentar
Strips Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Tips tilde som ønsker gratis epost (10MB) på IMAP og webmail: http://www.fastmail.fm Har brukt i flerer år og kan ikke sammenlignes med hotmail på noe nivå. Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Stemmer nok det ja .. Genialt Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Etter de hadde en face lift på siden deres , så har jeg ikke mottat så utrolig mengde med spam, noen andre som har merket dette ? Ligger på 1 spam i dagen som må være nye rekord. Samtidig som de oppdaterte utseende på siden, oppdaterte de også Spam filteret sitt. Go hotmail! (selv om JEG liker POP3 best) Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Når jeg bruker spam filteret kommer også vanlige mailer der. Jeg får ca.1 spammail i uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå