steinjarle Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Skal bli svært rimelig.Nissan slipper elektrisk pickup i Kina Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Kommer denne pakket som Navara, er jo det interessant. Skal man nevne startupfirmaer som tenker på pickup, bør jo også Bollinger nevnes: https://bollingermotors.com/ Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Elektriske pickup-trucker? Hva i.. Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Elektriske pickup-trucker? Hva i.. Tja.. er det som skal til hvis jeg skal lempes over på elbil. Men dessverre er vi nok kanskje få som har behov for pickup, så det tar nok sin tid før du har noe som er et fullgodt alternativ til dieselslukerne. Selv om Rivians pickup virker svært lovende, om det ikke hadde vært for en über-stygg front (etter min mening), eller Workhorse sin el-pickup. Uansett blir spennende å følge med på utviklingen, selv om jeg fortsatt har større tro på konseptet rundt thorium-biler Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Elektriske pickup-trucker? Hva i..Har vært ute noen 10år. Sikkert ikke like effektive som dagens men.. Lenke til kommentar
ahnilsen Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Elektriske pickup-trucker? Hva i.. Tja.. er det som skal til hvis jeg skal lempes over på elbil. Men dessverre er vi nok kanskje få som har behov for pickup, så det tar nok sin tid før du har noe som er et fullgodt alternativ til dieselslukerne. Selv om Rivians pickup virker svært lovende, om det ikke hadde vært for en über-stygg front (etter min mening), eller Workhorse sin el-pickup. Uansett blir spennende å følge med på utviklingen, selv om jeg fortsatt har større tro på konseptet rundt thorium-biler få? Hvis du ser over dammen er jo ford f-150 den mest solgte bilen, og ford jobber jo med elektrisk utgave av den... tenk om bare den kunne kommet før avgiftene og med litt rivian-spec Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Elektriske pickup-trucker? Hva i... Tja... er det som skal til hvis jeg skal lempes over på elbil. Men dessverre er vi nok kanskje få som har behov for pickup, så det tar nok sin tid før du har noe som er et fullgodt alternativ til dieselslukerne. Selv om Rivians pickup virker svært lovende, om det ikke hadde vært for en über-stygg front (etter min mening), eller Workhorse sin el-pickup. Uansett blir spennende å følge med på utviklingen, selv om jeg fortsatt har større tro på konseptet rundt thorium-biler - Det er høyst sannsynlig for at vanlige EL-biler er allemanseie før et slikt alternativ blir aktuelt. Men, ja, tanken er veldig fristende... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Pickup egner seg mer som hybrid Lenke til kommentar
FB.006467760 Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 Er altså ikke mulig å nevne en eneste elektrisk bil uten å nevne tesla. Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 Elektriske pickup-trucker? Hva i.. På tide å reise litt rundt i verden kanskje? Pickup er i store deler av verden det som selger mest. Gi meg en 4 seters pickup som er elektrisk så bytter jeg bil også Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 22. juli 2019 Del Skrevet 22. juli 2019 få? Hvis du ser over dammen er jo ford f-150 den mest solgte bilen, og ford jobber jo med elektrisk utgave av den... tenk om bare den kunne kommet før avgiftene og med litt rivian-spec Ford har en $500 mill eierandel i Rivian og en avtale om å bygge en ford brandet bil på deres platform, så noe slikt kan nok godt skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå