Ne_On Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hei og God jul allesammen har et lite prob her som begynner og plage mg litt.. hver gang jeg starter opp pc'n og skal inn på msn så logger den seg først inn på en gammel msn-som jeg ikke får fått vekk. så må jeg trykke på logg inn på den nye(6,1) hver gang for at den skal gå inn! men den 1ste prioriterer den gammle msn.. hvordan får jeg vekk den gammle? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Windows XP formoder jeg? http://www.tweakxp.com/display.aspx?id=487 Lenke til kommentar
erikos Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Denne problemstilingen har vert postet tiligere.. men her kommer den Click Start / Run Then type the following: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Press ENTER Restart Windows On XP Systems WITH SP 1: Control Panel Add / Remove Programs Click on "Add/Remove Windows Components" on the left UNcheck "Windows Messenger" Click "NEXT" Click "Finish" Reboot Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 på mine pc`er bruker jeg først å installere Windows, så drivere hvis det trengs så, fjerner jeg Windows Messenger, da slipper jeg den feilmeldingen som kommer, etter det så installerer jeg alt det andre og seff, MSN Messenger med MSN PLUS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå