Gå til innhold

Annet vs Søppel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må si at når jeg leser igjennom de to seksjonene er det like mye junk i begge to, kanskje en spleising av disse to hadde vært en ide?

Feks gjøre "Annet" og "søppel" om til "annet søppel" ?

Sorry om jeg spøker upassende nå (trøtt), men:

"Først samler vi dem i en stor ghetto..."

EDIT: Tar du den ikke, kan du ihvertfall ikke bli støtt.

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar
Må si at når jeg leser igjennom de to seksjonene er det like mye junk i begge to, kanskje en spleising av disse to hadde vært en ide?

hehe, greit nok.. Ghetto - Forums poster som har omtrent samme tema? merkelig sammenlikning..

Lenke til kommentar

den var vel litt slakk...

edit; er forøvrig ening med trådstarter.. disse 2 forumene burde slåes sammen..

Endret av AMD-guru #1
Lenke til kommentar

Ser heller ikke noen forskjell på disse to. Men har det noen praktisk betydning om de slås sammen eller ikke, annet enn ett par ekstra museklikk.

Lenke til kommentar
Men fortsatt så går folk i surr om hvilket forum de skal bruke, synes det hadde vært passende å slå det sammen ja :yes:

Klarer man ikke å se forskjell mellom søppel og annet, ja da er man trangsynt! :wow:

Ja, men det er en viss likhet. Det finnes jo ting som du ikke vet er søppel eller annet.

Lenke til kommentar
Men fortsatt så går folk i surr om hvilket forum de skal bruke, synes det hadde vært passende å slå det sammen ja :yes:

Klarer man ikke å se forskjell mellom søppel og annet, ja da er man trangsynt! :wow:

Ja, men det er en viss likhet. Det finnes jo ting som du ikke vet er søppel eller annet.

enig!

Lenke til kommentar

Jeg la fram forslag om å slå dem sammen, men sa meg enig i argumentet "annet er litt mer seriøst enn søppel" - så søppel blir brukt til nettopp søppel, mens litt mer seriøse temaer som ikke er relatert til noen andre kategorier kan tas under annet.

F.eks.

annet: "Hvilken utdannelse bør jeg satse på?"

søppel: "Siste ordet", "CFD.collection"

Med andre ord: "søppel" er for useriøs off-topic, "annet" er for seriøs off-topic. Hva forskjellen er, får være litt opp til hver enkelt å bedømme...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...