akelbo Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 Gearbox håper riktignok å få det på plass så snart som mulig.Borderlands 3-sjefen bekrefter: – Ingen spilling på tvers av plattformer ved lansering Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 For et rot. Kunne de ikke bare holdt seg til Steam.... 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 Det er sjeldent tekniske årsaker bak dette valget, så en hver unnskyldning for å ikke gi sluttbrukere frihet til å velge hvem de skal spille med er beklagelig. 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 Einaste å beklage her er at Borderlands 3 ikkje er aktuell grunna eksklusivitets-pisset til epic. Alle epic sine eksklusivitets-kjøp blir uaktuelle samt dets griske utgivere/utviklere. 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 Jepp, veldig lett å vite hvilke spill som skal piratkopieres. 2 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 Blir å vente til det kommer på Steam ja.. Kunne nok ha godt til kjøp på Epic hvis det ganske enkelt var billigere der eller hadde noen andre fordeler.. Men slik forbrukerfiendtlig praksis som Epic driver med kommer jeg aldri til å belønne.. 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Blir å vente til det kommer på Steam ja.. Kunne nok ha godt til kjøp på Epic hvis det ganske enkelt var billigere der eller hadde noen andre fordeler.. Men slik forbrukerfiendtlig praksis som Epic driver med kommer jeg aldri til å belønne.. Men dette er jo ønskelig for mange. At utviklere (utgivere) får mer penger på bekostning av tjenester og rumpehullet til folk flest. Forstå det den som kan. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 (endret) Jepp, veldig lett å vite hvilke spill som skal piratkopieres. "Jeg skal bryte loven og samtidig sørge for at disse menneskene som har jobbet hardt med dette spillet ikke får betalt for jobben sin. Hvorfor? Fordi jeg får ikke alt som jeg vil ha det". Patetisk. Endret 23. juli 2019 av CommanderKeen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå