Odd R. Valmot Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 Kundene vil bare ha mer: El-bussene går opp mot 16 timer i døgnet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GTrad9iY Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 (endret) Mangler det ikke et bilde eller fem av en sånn buss i artikkelen? Endret 16. juli 2019 av Slettet-GTrad9iY Lenke til kommentar
missi Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 Elbuss er jo den eneste formen for buss som kan minne om å vær komfortabel. Diesel er direkt tortur. 3 Lenke til kommentar
Tormod_a Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 (endret) Elbuss er jo den eneste formen for buss som kan minne om å vær komfortabel. Diesel er direkt tortur. Ja, det er latterlig at det tydeligvis ikke finnes et eneste teknisk krav til komfort når de lyser ut anbud på busskjøring. Det virker som at de har glemt fjæring til bussene, og lydisolering har de jo bare dretti i. Det er jo de skranglekassene. Og hvis du er over 1,85 så kan du jo bare vinke adjø til knærne dine, etter at du har knust de mot setet foran, som har samme plass som i en karusell med 7-årsgrense...og så lurer de på hvorfor folk kjører bil til jobb.... da er det kun de som må ta bussen som tar bussen... Det merkelige er at de vanlige rutebussene ikke er bedre enn for 30 år siden. Endret 18. juli 2019 av Tormod_a 1 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Ja, det er latterlig at det tydeligvis ikke finnes et eneste teknisk krav til komfort når de lyser ut anbud på busskjøring. Det virker som at de har glemt fjæring til bussene, og lydisolering har de jo bare dretti i. Det er jo de skranglekassene. Og hvis du er over 1,85 så kan du jo bare vinke adjø til knærne dine, etter at du har knust de mot setet foran, som har samme plass som i en karusell med 7-årsgrense...og så lurer de på hvorfor folk kjører bil til jobb.... da er det kun de som må ta bussen som tar bussen... Det merkelige er at de vanlige rutebussene ikke er bedre enn for 30 år siden. Den eneste forskjellen i bybussene er at gulvet i bussen har blitt senket slik at man slipper å gå opp trappetrinn, og at noen busser har fått belter. Turbussene har utviklet seg mye mer, og har fått mer komfort. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 (endret) Turbussene er jo helt magiske nå til dags, men da snakker man en helt annen innkjøpspris, samt pris på vedlikehold. Når jeg ser hvordan folk behandler de bussene, trikkene, og togene vi har, er det nesten like greit at det ikke er luksuriøst kanskje.. Satt på en splitter ny buss senest i dag tidlig, og allerede har folk skrevet med tusj på seteryggen fremfor seg, det ligger snusposer på gulvet, folk har skitne sko oppe i setene.. Eneste fordelen med buss for tog er at man får sitte i skikkelig gode seter Endret 18. juli 2019 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå