Leetrune Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Får opp en sånn der searchbar på verktøylinja mi til exploreren, eneste jeg vet er at jeg har fått den fra denne siden http://srch.lop.com/ og at jeg ikke får fjerna den me n00b, plz help Og når jeg krysser av for at jeg ikke vil ha den der så popper den bare opp igjen. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Får opp en sånn der searchbar på verktøylinja mi til exploreren, eneste jeg vet er at jeg har fått den fra denne siden http://srch.lop.com/ og at jeg ikke får fjerna den me n00b, plz help Og når jeg krysser av for at jeg ikke vil ha den der så popper den bare opp igjen. Kjørt ad-aware etc? Lurt å kjøre av og til uansett... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hehe, den search baren har sitt opphav i De nyere versioner av msn messenger plus! Og sorry at jeg sier det, men hvis du har messenger plus! installert må jeg nesten si at du var ganske poff i huet under installasjonen, du er isåfall en av dem som bare raser igjennom installasjonen, dette har de som lager msn plus! dratt nytte av.. siden du under installasjonen får et skjema som likner på en "licence agreement" hvor den egentlig spør deg om du skal installere spyware eller ikke, her trykker du nok bare på accept også farer du videre.. Uansett, det er måter og fjerne det på, kjør ad-aware! Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hehe, den search baren har sitt opphav i De nyere versioner av msn messenger plus! Og sorry at jeg sier det, men hvis du har messenger plus! installert må jeg nesten si at du var ganske poff i huet under installasjonen, du er isåfall en av dem som bare raser igjennom installasjonen, dette har de som lager msn plus! dratt nytte av.. siden du under installasjonen får et skjema som likner på en "licence agreement" hvor den egentlig spør deg om du skal installere spyware eller ikke, her trykker du nok bare på accept også farer du videre.. Uansett, det er måter og fjerne det på, kjør ad-aware! Ja stemmer (klarte selv å trykke litt fort forbi en den en gang). "Spybot - search & destroy" er også greit å kjøre av og til. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 du kan og avinstalere msn+ og instalere igjen, uten å godta spyware avtalen Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Hehe, var nokk for kjapp nå ja Men alikavell, du burde få velge om du skal ha opp den verktøylinja synes nå jeg Lenke til kommentar
NuB Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Er hjemme på familens pc i julen og som vanlig er det alskens rask man må kvitte seg med. Det bugner selfølgelig av pop-ups. Denne baren har jeg også (snakk om hinsides ubrukelig!) Den har navnet "tychchoessc" men det er tydeligvis et unikt navn for denne maskinen for det gir ingen treff i søk. Spybot er jo en venn i sånne situasjoner, men denne har ikke latt seg fjerne, den er der ved hver oppstart. Også etter å ha avinnstallert msn plus. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 den heter noe helt annet her.. husker ikke hva.. men noe med mange l'er i Lenke til kommentar
NuB Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Kanskje den autogenererer unike meningsløse navn for å gjøre det detsto vanskeligere for brukere å bli kvitt det (bare søke på navnet for å få en forklaring på hva det er hjelper ikke). Edit: Lot seg fjerne ved å reinstallere programmet og avinstallere igjen.For noe ultimat søppel, hva slags mennesker er det som føler de har nytte av noe sånt. Endret 26. desember 2003 av NuB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå