sveibuen Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 Hei. Fått meg en Samsung A5 2017 modell. Jeg tok en factory slett ved bootroom. Når jeg slår på tlf, så er det jo å følge anvisning. Men når jeg skal legge inn e-post adressen min, så ber den om forgje eier sin adresse. Hvordan komme forbi denne? Beklager dårlig formulert, men håper dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 16. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2019 Prøvd alt mulig, men kommer ikke inn, eller legger inn email adressen og passord, så er det akkurat som den går tilbake å spør etter gamle eiers email adresse. Hva kan dette kommer av? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 16. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2019 Googlet litt rundt om å det skal gå å få ordnet dette, men kommer helt an på android versjonen. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 16. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2019 (endret) Prøvde å flashe telefonen, men det fungerte heller ikke.Får se om eg får tak i forgje eier, men tviler. Endret 16. juli 2019 av sveibuen Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 29. september 2019 Forfatter Del Skrevet 29. september 2019 Noen som har en fix her? Får ikke tak i gamle eier. Så kan godt være det er tyvegods for all del. Men trur ikke det.>Kommer rett å slett ikke inn. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 Har du forsøkt flash + sette opp telefonen uten wifi og simkort? Hvilket program flashet du med? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 29. september 2019 Forfatter Del Skrevet 29. september 2019 Brukte Odin3 programmet og lastet ned ren android versjon til tlf som hørte til Samsung A5 som jeg fant på nett.Fulgte da oppskriften på hvordan jeg skulle flashe inn ny android. Men dette fungerte ikke. Ber om gamle eiers epost adresse og passord. Virker som tlf er låst uansett hvordan jeg sletter alt på den harde måten, men å holde inn på-knapp og volum opp/ned å komme inn på Root menyen. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Feilet flash med Odin3? Eller ble telefonen flashet men problemet ikke løst? (Uklart/Begrensning i skriftlig kommunikasjon over nettforum.) Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 30. september 2019 Forfatter Del Skrevet 30. september 2019 Beklager formuleringen min eller lignende.Jeg flashet telefonen og problemet ble ikke løst. Jeg degraderte også til en tidligere andoid versjon for å se om dette hjalp, men uten hell. Ber fortsatt om epost adresse til forgje eier. Blitt ganske irritert over dette og lurer på om eg bare skal kaste hele telefonen i søpla! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Hva med å kontakte forrige eier som kan låse den opp? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 30. september 2019 Forfatter Del Skrevet 30. september 2019 Får ikke tak i gamle eier! Så kan godt være at det er tyvegods også! Men krysser fingrene for at det ikke er det Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 (endret) Det er standard Google Factory Reset Protection (FRP) lock. Denne slår inn dersom telefonen ikke tilbakestilles fra innstillingene, men heller via flashing eller recovery. Autoriserte serviceverksteder fjerner den ved fremvisning av kjøpskvittering. Endret 21. oktober 2019 av mandela 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 21. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2019 Okei. Ingen annen vei rundt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå