rambo666 Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 Hei har engammel bil jeg skulle bytte olje på idag og fant gjørmete olje. Sikkert ikke blitt byttet olje på i årevis. Så jeg tenkte å bytte olje på den nå snart. Skal bare kjøre den i et år til ca 4000km før jeg vraker den. Så kommer den til å holde et år til og 4000km mer? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 Hvorfor ikke bare fylle på noe billig mineralolje? En million ganger bedre enn å kjøre rundt med flere år gammel olje. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 Bytt olje og filter. Kjør den varm igjen, å bytt en gang til Kjøp olje og filter på biltema Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Hvis du skal skrote bilen til neste år ville jeg bare etterfylle noe billig olje. Er oljen gjørmete kan det være tegn på kjølevannlekkasje. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Bytt olje og filter. Er så billig at det er idiotisk å ikke gjøre det. Hvilken bil er det snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå