Halvsame Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Stiff nipple: sambuca + bayley's. Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 White Russian: 1 Del Kahlua 1 del h-melk/fløte Blandes i et whisky-glass med is. Utrolig godt........ Lenke til kommentar
defzx Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 nei!! Fått fatt i noe SKIKKELIG safe saker.... brenner blått som ******... lukter ikk ebrent.. er helt herlig Jeg må desverre skuffe deg. Både etanol og metanol brenner nemlig blått, så å skille dem slik, kan du bare glemme. Heller ikke trickset med å smøre det utover et papir skiller etanol og metanol, og du kan ikke skille dem med et heimkok-apparat, heller. Og nei, ikke påstå at du har noen måte å gjøre det på heller, for du trenger faktisk svært nøyaktig kjemisk analyseutsyr for å bestemme dette. Drink at own risk, og kom nå ikke å si at du ikke ble advart! bfisk (takke meg til øl!) Man kan skille etanol og metanol med å brenne fargen.. hvis begge er 96% så ser du med en gang at den ene er Blå, ingen røde flammer altså, og den andre Har røde flammer.. Etanol 96% brenner med rød flamme, mens metanol blåd. Tok denne testen for 1 uke siden, så ikke motsi meg. Men har man derimot en flaske smuglet som er 60%, kan det jo være at 20% er metanol og 40% er etanol og da ser du jaggu meg ikke forskjell på det og ei flaske som er 60% rein etanol. så hvis du drikker den smugla flaska regner jeg med at du er ganske så blind når du våkner, hvis du våkner.. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 off-topic: øl er tingen har til dags dato ikke smakt noe særlig god sprit blanding. skal du drikke noe stas så er det akkevitt(aquavit eller noe). Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Ta litt salt på hånden og slikk det opp i munnen, ta ett shot Tequila så spiser du en liten skive sitron etterpå. Det funker bra og smaker godt, hvis du ikke er allergisk imot sitron eller salt da. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Ta litt salt på hånden og slikk det opp i munnen, ta ett shot Tequila så spiser du en liten skive sitron etterpå. Det funker bra og smaker godt, hvis du ikke er allergisk imot sitron eller salt da. Kan jo få allergiske reaksjoner på tequila også. Vanligste symptomene er såkalt "fjortisoppførsel" Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Ta litt salt på hånden og slikk det opp i munnen, ta ett shot Tequila så spiser du en liten skive sitron etterpå. Det funker bra og smaker godt, hvis du ikke er allergisk imot sitron eller salt da. Heller body-tequila Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) nei!! Fått fatt i noe SKIKKELIG safe saker.... brenner blått som ******... lukter ikk ebrent.. er helt herlig Jeg må desverre skuffe deg. Både etanol og metanol brenner nemlig blått, så å skille dem slik, kan du bare glemme. Heller ikke trickset med å smøre det utover et papir skiller etanol og metanol, og du kan ikke skille dem med et heimkok-apparat, heller. Og nei, ikke påstå at du har noen måte å gjøre det på heller, for du trenger faktisk svært nøyaktig kjemisk analyseutsyr for å bestemme dette. Drink at own risk, og kom nå ikke å si at du ikke ble advart! bfisk (takke meg til øl!) Man kan skille etanol og metanol med å brenne fargen.. hvis begge er 96% så ser du med en gang at den ene er Blå, ingen røde flammer altså, og den andre Har røde flammer.. Etanol 96% brenner med rød flamme, mens metanol blåd. Tok denne testen for 1 uke siden, så ikke motsi meg. Men har man derimot en flaske smuglet som er 60%, kan det jo være at 20% er metanol og 40% er etanol og da ser du jaggu meg ikke forskjell på det og ei flaske som er 60% rein etanol. så hvis du drikker den smugla flaska regner jeg med at du er ganske så blind når du våkner, hvis du våkner.. Du gjør meg usikker. Jeg mente bestemt at det ikke er slik du sier, men jeg får vel ta deg på ordet inntil jeg kan bevise det motsatte. Likevel er jo poenget med den innledenede posten min der fremdeles; man ikke bestemme om spriten inneholder metanol uten bruk av teknisk avansert utstyr bfisk edit: torsteinens sprit brenner "blått som f***" i følge hamselv. I følge deg er dette metanol. Dersom torsteinen er blandt oss tar én av dere feil Endret 14. januar 2004 av hrichard Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Du har dagens da. Is er generelt veldig viktig til drinker. Du trenger Vodka, Sprite, Roses lime og Is 1/4 vodka, fyll opp resten av glasset med sprite og ha et par dråper roses lime i. Glasset skal selvfølgelig være fylt opp med is. Advarsel : Denne drinken smaker så godt (og smaker ikke alkohol i det hele tatt) at du kan risikere å bli totalt kanakkas ved å drikke den. Har gått på en smell her før, ja Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 kanksje stått før men uansett så er "battery" blandet med Jaegermaister det beste som finnes Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 status rapport: Min sprit brenner blått som bare det med litt rødskjer på toppen, jeg lever i beste velgående etter 1 liter av det... Har mekka noen DEILIGE tom collins drinker av det i dag, som skal bøttes nedpå i morra... Så ser dere meg her den kvelden eller på mandag, så regn meg for fasit hva 96 angår Ps: skulle det gå til ****** så er jeg Gutt på 19 år som bor i ett nord vestlig strøk i Oslo. (for overskriftens skyld) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Seriøst, hold deg unna din gnom. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Seriøst, hold deg unna din gnom. hehe... skal gi meg etter dette.... Det er bare så mye stress med å skaffe seg drikke ellers... Jeg HATER de gangene i butikken hvor du pakker opp i posen så hører du "å forresten, jeg glemte å spørre om legg". Da vil jeg bare ta harakiri, su skjønne? Og hater å mase på folk, dessuten smaker det digg... Fin NØD løsning Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Fylla er verdt å dø for? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) asso.... det er flaska fra nyttårsaften jeg skal helle innpå meg i morra... jeg overlevde nyttårsaften.. Dessuten tester jeg det... det er trygt... Jeg skal ikke dø for fylla... Tar jo 4 timer å bli full av pils....... Er jo ikke full før jeg våkner dagen etterpå Endret 17. januar 2004 av Torsteinen Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Skal du drikke hos hu dama torsken? Når dere blir 4? :s Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) 4? hva vet du om det? Vi blir 5 med det første, så er det ikke bestemt om vi drar ut etterpå eller om hu har fest der... Kommer an på morra Og btw: Det smalt jo fra rett kjeft, revyfestboy Endret 17. januar 2004 av Torsteinen Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Aftershock er schläger, men ikke så mange som selger det ut i fra hva jeg har sett. Her er en GOD oppskrift på tyrkershot (mye bedre enn hot'n'sweet): Du trenger: 1 helflaske vodka (vanlig Hammer er perfekt;)) mellom 2 og 3 poser tyrkisk pepper (du må bare bruke feelingen) 0,5 dl vann 1. Legg dropsene i en større pose, bruk noe hardt (kjevle / hammer / gammel pc) til å knuse dropsene til små biter. (eller foodprofessor) 2. Finn fram en kjele, bland vann og knust drops, varm opp til det smelter. Deretter kjøler du ned den litt seige blandingen (konsistens ca som tykk, ublandet saft) 3. Kjøl ned blandingen, og hell oppi all vodkaen. Rist. Dere er nå klare for en kveld med myyye gøy Lykke til, og god jul Sorry bump, men vet noen hvor mye en "vanlig Hammer" inneholder? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 tyrker kan lages med mye mindre styr og med like godt resultat. om du tar utgangspunkt i en halv liter vodka, (f.eks. absolutt) så tar du å tømmer av 1-2 shots og fyller på med knuste tyrkisk pepperdrops (prøv å få med alt det sterke pulveret i midten) og så rister du flaska til alt er løst opp, slipper griset med å varme de opp og å få vaska kaserollen etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå