Gå til innhold

Shots & Drikke

IceCool

Anbefalte innlegg

Skal handle litt alkoholgreier til meg og dama, men vet ikke helt hva, greit nok når man er ute på byen og ser liste over haugevis av drinker og shots, men når du står på polet med 250 stressa folk der er det fort å glemme eller ikke finne ut hva som skal handles, før du er utenfor med ettpar flasker i posen...

Jeg har satt opp Galiano, Hot'n Sweet Vodka Shot (Tyrkisk pepper shot), Asti Martini/Cinzano, Tequila. Disse vet jeg funker men har noen smakt noen gode shots tar jeg gladelig imot tips og smaks beskrivelse.

Gidder ikke blande masse greier så det må være no "sjenk og bruk" drikke. (Mente ikke sjenke å bruke dama altså...Tror jeg hehe :thumbup: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aftershock er schläger, men ikke så mange som selger det ut i fra hva jeg har sett.

Her er en GOD oppskrift på tyrkershot (mye bedre enn hot'n'sweet):

Du trenger:

1 helflaske vodka (vanlig Hammer er perfekt;))

mellom 2 og 3 poser tyrkisk pepper (du må bare bruke feelingen)

0,5 dl vann

1. Legg dropsene i en større pose, bruk noe hardt (kjevle / hammer / gammel pc) til å knuse dropsene til små biter. (eller foodprofessor)

2. Finn fram en kjele, bland vann og knust drops, varm opp til det smelter. Deretter kjøler du ned den litt seige blandingen (konsistens ca som tykk, ublandet saft)

3. Kjøl ned blandingen, og hell oppi all vodkaen. Rist.

Dere er nå klare for en kveld med myyye gøy :thumbs:

Lykke til, og god jul :xmas:

Lenke til kommentar
tyrker\hot'n sweet er jo godt :)

du kan jo også tenke litt på drinker, det er heller ikke så sterkt ;)

:) Hehe ikke sterkt? Jo godt å ha litt forskjellig, kjipt å drikke bare søtt og sterkt så tynner med litt Asti Martini, magnumflaske på 1,5 liter er bare 7%, men smaker godt :yes:

Får se om jeg får tak i Aftershock (lime) ihvertfall

Skal jeg blande drinker blir det bare sprit, fanta (shweppes) og sanfransisco drinkmix hehe

Lenke til kommentar
' date='24/12/2003 : 01:42'] Aftershock er schläger, men ikke så mange som selger det ut i fra hva jeg har sett.

Her er en GOD oppskrift på tyrkershot (mye bedre enn hot'n'sweet):

Du trenger:

1 helflaske vodka (vanlig Hammer er perfekt;))

mellom 2 og 3 poser tyrkisk pepper (du må bare bruke feelingen)

0,5 dl vann

1. Legg dropsene i en større pose, bruk noe hardt (kjevle / hammer / gammel pc) til å knuse dropsene til små biter. (eller foodprofessor)

2. Finn fram en kjele, bland vann og knust drops, varm opp til det smelter. Deretter kjøler du ned den litt seige blandingen (konsistens ca som tykk, ublandet saft)

3. Kjøl ned blandingen, og hell oppi all vodkaen. Rist.

Dere er nå klare for en kveld med myyye gøy :thumbs:

Lykke til, og god jul :xmas:

dette blir bra med 96%!!!

i tillegg er 96, vann og sånn dere grønn seig lime greie du får på rimi for 40 spenn en slager

Lenke til kommentar

Hva smaker Sambuca da?

96% Er bare tull å drikke, ikke er det godt (Rett og slett for sterkt som hygge drikke. Det er nok mere en vorspiel drikke for folk som har dårlig råd og synes det er dritkult å oppføre seg idiotisk på byen. Ingen klarer å beregne inntaket og blir bare dårlig) og ikke er det noe for meg og dama som skal kose oss utover kvelden og natten med litt forskjellig drikke. Så det har ingenting med å være "Mann" å gjøre, det er bare teit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...