Corp Por Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 (endret) Jeg har registrert mange ganger at når folk poster i feil kategori og reposter i "mer passende" kategori så blir uten unntak tråden i rett kategori låst mens den i feil kategori forblir åpen. Som f.eks softgun diskusjonen som ble feilpostet i juss kategorien hvor versjonen i OT nå er låst og diskusjonen skal fortsette under juss. Jeg har lagt merke til at det alltid er sånn. Hvorfor? Endret 15. juli 2019 av Invader Zim Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 (endret) Uten at jeg nødvedigvis har registrert dette som et stort problem har det nok noe med å gjøre at tråden i feil kategori ble startet først, og dermed vil tråden i riktig kategori bli den tråden som er en duplikat og dermed stengt. Om en har postet noe i feil kategori bør en ikke opprette en ny tråd i riktig kategori men heller rapportere eksisterende tråden slik en av mod-teamet kan få flyttet den til riktig kategori, så slipper vi både duplikat tråder og tråder i feil kategori Endret 15. juli 2019 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 Kan du gi oss en, gjerne kort, formell klage på [email protected] eller over PM til en administrator? Vi kan gjerne ombehandle saker, men vi kan ikke gjøre det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå