FenrisC0de Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei, jeg går rett på... Hardware.no forumet er verdens nest største Invision Power board, og det som hardware.no forumet kunne trengt er en chatte kanal, jeg vet at en IRC kanal er oppe, men hadde vært mye bedere med en chat kanal på siden.. Jeg er mer enn villig til å fikse det Nå som dette er sagt går jeg videre. Jeg ser mange som klager over moderatorenes stenging\flytting av poster, dette syntes jeg er helt uten grunnlag, dette er et data forum, ergo skal forumets poster handle om data, ikke om hvor mange som har kasta opp på julaften.. Jeg syntes det er bra at forumet har en off topic seksjon, men det nivået som holdes der er nesten flaut! Folk må ta seg sammen, men humor seksjonen liker jeg.. Syntes at HW moderatorene gjør en god jobb, og har en stor fortjeneste til at Hardware.no forumet er sånn som det er.. Takk og god jul Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 ...dette er et data forum, ergo skal forumets poster handle om data, ...men humor seksjonen liker jeg.. Jeg liker også humor. Og andre deler. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg liker også humor. Og andre deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå