Gjest Slettet-3c8g7z Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Hei, jeg har hatt et problem ganske lenge, og problemet er... Jeg kan ikke searche etter ting på dataen.... Jeg kanke åpne emails fra hotmail.com... Jeg kan heller ikke åpne f.eks et nytt "vindu" på jippii > games..man må liksom trykke på en av de "bildene" for å komme inn... Jeg kan heller ikke trykke på en av disse "klikkbare smilies" for at de skal komme frem her... Jeg kan ikke kjøre windows update... Jeg kan heller ikke scanne etter virus med Norton Antivirus 2004... Jeg tror at alle disse tingene har samme feil... Dette har muligens skjedd etter at jeg har slettet noe med en feil.... Jeg har winxp pro... Det kunne hendt at jeg manglet java ellernoe? Men jeg har det.. Det er Sun Java... Jeg har et recovery program, "PC Inspector File Recovery" som kan finne absolutt alt jeg har slettet, og jeg vet ikke hvilke filer jeg har slettet? Noen som har en anelse om dette? Endret 23. desember 2003 av Slettet-3c8g7z Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hvilke filer har du slettet da? Hvilke filer finner det der recovery-programmet? Høres egentlig ut som en format c:-situasjon dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3c8g7z Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hvilke filer har du slettet da? Hvilke filer finner det der recovery-programmet? Høres egentlig ut som en format c:-situasjon dette Det var det da, jeg vet ikke hvilke filer jeg har slettet... Og formatere? Neh, jeg tror ikke jeg tar sånne sjanser... Jeg er liksom ikke stor nok til å få gjort det uten å få kjeft... I det programmet står det alt jeg har slettet... Jeg fant flere hauger av filer:P Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Prøv å innstaller Windows på nytt, da får du ihvertfall erstattet noen filer Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 ta å boote fra XP plata di å velg reparer eller repair, spørs hvilket språk du har på Windows. da vil den ikke slette noen ting som helst. bare reparere å legge til de filene du mangler som da er slettet. av viktige Windows Filer ja. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå