TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 (endret) For å være hel ærlig, sånn delvis faktisk. Skulle ønske moderatorene/forumveiledere fleste kunne gi bedre beskjed når noe skjer med sitatene/trådene mine om hvorfor det er blidt fjernet/stengt. :no: Borti fra det, så gjør de jo en god jobb. :yes: Hva syns du om håpløshet? Endret 18. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Håpløshet er jo bare helt håpløst av og til. Hva synes du om folk som sliter med selvtilliten og tro på seg selv? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Det syns jeg er trist. Er vondt og ha det sånn og det ødelegger for så mye. Dette vet jeg fordi jeg sliter med det selv. Hva syns du om Diplom is? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Fysj og æsj. Ikke si noe slikt til en vaskeekte sørlending. Hennig-Olsen all the way Hva synes du om den norske styringsrenten? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. september 2019 Forfatter Del Skrevet 18. september 2019 Helt grei. Hva synes du om annonser? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Helt grei. Hva syns du om vepsen? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. september 2019 Forfatter Del Skrevet 19. september 2019 Fælt å bli stukket av. Hva synes du om humler? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 De har vel sin grunn for å eksistere de som alle andre. Så lenge humlen ikke plager meg så plager ikke jeg humlen. Hva synes du om Sissel Kyrkjebø? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Går ann. Hva synes du om Mr-SG sin nye lek, All verdens land v2? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1855047 Ps: Mr-SG har ikke lov å svare på denne. Endret 20. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. september 2019 Forfatter Del Skrevet 20. september 2019 Går ann. Hva synes du om Mr-SG sin nye lek, All verdens land v2? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1855047 Ps: Mr-SG har ikke lov å svare på denne. Helt genial lek Hva synes du om Forumkafeen v2? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Den tråden har jeg aldri vært innom. Hva snakker man om der? Hva synes du om folk som aldri rydder hjemme hos seg selv? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Er ikke så super flink til det selv, men jeg prøver mitt beste. Men jeg bryr meg ikke så mye om det. Men, hvis badet er gørr skittent og masse gørr skittene klær slengt ut over gulvet der inne, det er det første jeg vil reagere på, så kommer kjøkkenet som nr 2. Resten bryr jeg meg ikke så mye om. Hva syns du om vindparken til Equinor? Endret 20. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. september 2019 Forfatter Del Skrevet 20. september 2019 Ingen aning. Hva synes du om vindparken på Kvitfjell på Kvaløya i Tromsø? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Heller ingen aning. Hva syns du om Bjork sin klesstil? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Nå er ikke jeg Jan Thomas akkurat så ikke ta min vurdering seriøst. Men det var ikke fint. Det ser ut som om hun har surret seg fast i et nettinggjerde og ikke kommet seg ut. Hva synes du om løgnere? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. september 2019 Forfatter Del Skrevet 22. september 2019 Helt unødvendige. Hva synes du om klesstilen til Billie Eilish? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg