SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Forfatter Del Skrevet 6. september 2019 Ser aldri på sånt, kutta nesten TV ut med musikk for min del. Hva synes du om The Office? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 HÆ!! 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Forfatter Del Skrevet 6. september 2019 HÆ!! Hæææææææ? Så du ikke den, eller? Norsk tittel: Kontoret, er en amerikansk dokumentarserie. Husker du ikke den? Her er et klipp. "No, Billy, I haven't done that dance since my wife died" hører du i begynnelsen på låta til Billie Eilish som heter my strange addiction. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Hæææææææ? Så du ikke den, eller? Norsk tittel: Kontoret, er en amerikansk dokumentarserie. Husker du ikke den? https://youtu.be/FApPcYaVtx0 Her er et klipp. "No, Billy, I haven't done that dance since my wife died" hører du i begynnelsen på låta til Billie Eilish som heter my strange addiction. https://youtu.be/k1ATPhkVWi0 Har aldri hørt eller vært bortig The Office. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Ser aldri på sånt, kutta nesten TV ut med musikk for min del. Hva synes du om The Office? Ganske morsomt igrunn. Liker både den britiske og den amerikanske versjonen Hva synes du om Marlboro? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Nå røyker jeg ikke, men tror jeg har prøvd den som festrøyk. Helt ok i guess. Hva synes du om utvalget i norske butikker? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. september 2019 Forfatter Del Skrevet 7. september 2019 Helt grei, ihvertfall der jeg jobber Hva synes du om utvalget i svenske butikker? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Utvalget er vel mye av det samme som her til lands. Prisene derimot... Hva synes du om Hillary Clinton? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Nja hva skal man si... Alt er bedre en han som sitter der nå. Hva syns du om Olsenbanden? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Olsenbanden er morsomt. Hva syns du om poteter? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Poteter kan komme i alle former og fasonger, samt både fritert, kokt og stekt. Enten det er kartofler, potatis eller bare vanlig potet, så er det godt og næringsrikt Hva synes du om kålrabi? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Det er godt. Hva syns du om rosenkål? Jeg elsker rosenkål. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Jeg tror aldri jeg har spist rosenkål faktisk. Hva synes du om surkål? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Jeg elsker surkål. Hva syns du om Chili pølser? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. september 2019 Forfatter Del Skrevet 9. september 2019 Gode Hva synes du om rødvinsnabb? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 (endret) Elsker det. :dribble: Hva syns du om denne emojien, ? Endret 9. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. september 2019 Forfatter Del Skrevet 10. september 2019 Godt Hva synes du om denne emojien? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Min favoritt... Hva syns du om valg resultatet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Fornøyd med at både Arbeiderpartiet, FRP og Høyre stuper. Liker at MDG gjør det bra. Hva synes du om folk som tror at sex i virkeligheten er lik den man ser på internett? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Det er fryktelig dumt. Dette gir unge mennesker et helt feilt bilde av hva sex er. Hva syns du om at alle er blitt så avhengig av mobil telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg