Arizona Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Det vet jeg ikke, trur ikke jeg har sett mange innlegg fra dem, men helt sikkert koselige slik som alle andre her. Hva syns du om bompenger? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. september 2019 Forfatter Del Skrevet 2. september 2019 Greit for å nedbetale veiprosjekter, slik som Ryaforbindelsen, Harstadpakken og Bypakke Bodø. Hva synes du om Oslofjordtunnelen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Har nå kjørt gjennom der noen ganger. Den er stor, bråkete og forurensende. Hva synes du om operahuset i Sydney? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. september 2019 Forfatter Del Skrevet 2. september 2019 Flott det. Hva synes du om Operaen i Oslo? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Sikkert greit for de som liker skrikhalser og har mye penger. Hva syns du om sosiale medier? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Forfatter Del Skrevet 3. september 2019 (endret) Helt greie å holde kontakt med. Hva synes du om mobilsamtaler over internett? Endret 3. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Jeg foretrekker samtaler ansikt til ansikt Hva synes du om rasisme? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Det er ikke greit men det går litt vel mye over styr om dagen syns jeg... Blir jo ropt rasisme for den minste ting, og det er ikke greit. Hva syns du om vinteren? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2019 Forfatter Del Skrevet 4. september 2019 Helt bra årstid, holder på med langrenn Hva synes du om sommeren? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Nja, kommer jo ann på hvor varm den er. Jo varmere den er jo mer vil jeg hate den. Hva syns du om at vi går mot vinter nå? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Hater det.... Hva syns du om helsevesenet i norge? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2019 Forfatter Del Skrevet 4. september 2019 Nja, kommer jo ann på hvor varm den er. Jo varmere den er jo mer vil jeg hate den. Hva syns du om at vi går mot vinter nå? Går greit, gleder meg til å få ski på beina! Helt greie. Hva synes du om politi- og lensmannsetaten? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 De er ubrukelige... Hva syns du om de ulike relgionene? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. september 2019 Forfatter Del Skrevet 5. september 2019 Helt greie. Hva synes du om engangshansker? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Nja, går ann. Hva syns du om generelt mugg? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Forfatter Del Skrevet 6. september 2019 Nei, æsj! Hva synes du om myggpizza? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Nei det hadde jeg ikke spist. Hva syns du om orkaner? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Forfatter Del Skrevet 6. september 2019 Tøffe saker! Hva synes du om fjelloverganger? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 De er jo ganske essensielle for å komme seg fra A til B i dette landet. Derfor er jeg positiv. Hva synes du om Bodø by? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Aldri vært der. Hva syns du om britisk komedie som feks den sorte orm, hotell i særklasse, smith and jones, only fools and horses... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg