TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 En lidenskapelig mann som ordentlig brenner for matlaging. God underholdning lager han også. Hva synes du om meg? Jeg syns Gordon er for streng. Jeg liker Hellstrøm bedre, han er ikke så super streng i for hold til Gordon. Jeg syns Mr-SG er en trivelig og snill kar. :) Hva synes du om meg? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. august 2019 Forfatter Del Skrevet 26. august 2019 (endret) En grei kar her på Lekeplassen. Både til GomPen og Frøene. Hva synes du om Smurfepastiller? Endret 26. august 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Kjempe gode dem. Hva synes du om din nye bestilte/kjøpte ting? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. august 2019 Forfatter Del Skrevet 28. august 2019 Helt bra! Dette var det siste jeg bestilte: Den 20. august fikk jeg tre nye plater, hentet fra et bud som kom opp bakken hos meg. De kjøpte jeg på CDON.com som en del av 3 for 199-tilbud på CD-plater. Lana Del Rey - Born to Die Ed Sheeran - ÷ Taylor Swift - reputation Lana Del Rey sitt album Born to Die er helt perfeksjon! 10/10! Hva synes du om musikken til Lana Del Rey? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 Går ann. Hva syns du om jodling? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. august 2019 Forfatter Del Skrevet 30. august 2019 (endret) Sjeldent noe jeg hører, men går ann. Hva synes du om denne musikkvideoen? Endret 30. august 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 Har ikke sett den. Hva syns du om monarkiet? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. august 2019 Forfatter Del Skrevet 30. august 2019 Helt greit i Norge, ja. Hva synes du om pappsugerør på McDonalds? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 Jeg er for alt som kan forbedre klimaet. Hva synes du om miljøpartiet de grønne? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. august 2019 Forfatter Del Skrevet 30. august 2019 Ikke helt det partiet jeg kommer til å stemme på. Hva synes du om Senterpartiet? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 Nei fy f.... Hva syns du om NRK lisensen? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. august 2019 Forfatter Del Skrevet 30. august 2019 Greit å avskaffe den ja, men blir erstattet av en ny ordning? Hva synes du om RiksTV? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Aner faktisk ikke da jeg aldri har brukt RiksTV. Er det å anbefale? Hva synes om du om Securitas, Nokas og andre vekterselskaper? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. august 2019 Forfatter Del Skrevet 31. august 2019 Helt greie. Hva synes du om Gibson-gitarer? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 Aldri vert bortig. Hva slags gitar er det? :huh: Hva syns du om kongefamilien våres? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. september 2019 Forfatter Del Skrevet 1. september 2019 Aldri vert bortig. Hva slags gitar er det? :huh: Hva syns du om kongefamilien våres? En av verdens mest populære gitarprodusenter. Se denne foreksempel: Kirk Hammet brukte Gibson Les Paul under konserten i Granåsen 13. juli, og spilte bl.a. Forelska i lærer'n på denne. Helt grei, den. Hva synes du om svenskekongen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Gustav har vært i media noen ganger av lite hyggelige årsaker. Som konge synes jeg ikke noe om karen. Hva synes du om Arizona? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. september 2019 Forfatter Del Skrevet 2. september 2019 Grei dame hun, ja Hva synes du om Joking? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 (endret) Skal innrømme at Jokingnutria irriterte meg litt i mine første måneder på forumet, men nå aksepterer jeg han akkurat slik som han er. Synes han bidrar til en fin og morsom stemning på lekeplassen. Hva synes du om Morromann? Endret 2. september 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. september 2019 Forfatter Del Skrevet 2. september 2019 Helt grei bruker ja, men litt småsur av og til på Wikipedia-leken hvis jeg finner ei side som er langt unna målet for å irritere han. Hva synes du om Ciaran og Ciara? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg