TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Nja Hva synes du om Donald Trump? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2019 Forfatter Del Skrevet 7. august 2019 Makan til kar. Hva synes du om Vladimir Putin. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Makan av en skrulling han også. Hva syns du om Level Up Norge sin 71° NOSCOPE? Endret 7. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Jeg har aldri hørt om det så den blir vanskelig å svare på. Hva er det for noe? Hva synes du om måker som driter på folk? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2019 Forfatter Del Skrevet 7. august 2019 Dårlig gjort for menneskets del. Hva synes du om det danske bandet Volbeat? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Aldri hørt om dem. Er det noe jeg bør sjekke ut, Sprengemobil? Sier ikke nei takk til mer god musikk. Hva synes du om horoskoper? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 (endret) Jeg har aldri hørt om det så den blir vanskelig å svare på. Hva er det for noe? Hva synes du om måker som driter på folk? Du kan sjekke den ut her...https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1794614 ...eller her... --Sesong 1-- https://www.youtube.com/playlist?list=PLogCST-m7b_y6OHgi4PY3bVF0G0iyhqIG --Sesong 2-- https://www.youtube.com/playlist?list=PLogCST-m7b_wNwwC2yBELEDEUVKZe-mQq Aldri hørt om dem. Er det noe jeg bør sjekke ut, Sprengemobil? Sier ikke nei takk til mer god musikk. Hva synes du om horoskoper? Jeg syns horoskoper er artid. Hva syns du om mørketiden? Endret 11. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. august 2019 Forfatter Del Skrevet 15. august 2019 Aldri hørt om dem. Er det noe jeg bør sjekke ut, Sprengemobil? Sier ikke nei takk til mer god musikk. Hva synes du om horoskoper? Det er noe du bør sjekke ut, Mr-SG! Volbeat er bare et helt rått band! De står på lista over band jeg må se live! Mørketiden synes jeg er helt fint. Hva synes du om villsau? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Nja, tenker ikke så mye på dem. Hva syns du om overmadrass til sengeng din? Jeg derimot hater overmadrass, den sklir vær gang, samtidig må jeg ha for å ikke kjenne de fordømmrende fjærene i selve senga. Dem stikker som helvete. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. august 2019 Forfatter Del Skrevet 15. august 2019 (endret) Overmadrass syns jeg går fint Hva synes du om nattbord? Endret 15. august 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Det er noe du bør sjekke ut, Mr-SG! Volbeat er bare et helt rått band! De står på lista over band jeg må se live! Mørketiden synes jeg er helt fint. Hva synes du om villsau? Takk for tipset Overmadrass syns jeg går fint Hva synes du om nattbord? Nattbord er praktisk å ha. Må jo ha et sted å legge telefonen + brillene om natten. Hva synes du om AAA-batterier? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. august 2019 Forfatter Del Skrevet 17. august 2019 Helt greie. Hva synes du om hjemleveranse for pakker? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Det er selvsagt ganske praktisk for de som kanskje ikke har like stor mulighet til å komme seg ut av huset. Men det kan også føre til mer latskap. Hva synes du om klimaet på kloden? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. august 2019 Del Skrevet 23. august 2019 Var ikke klimaet viktig nok til å lufte sine tanker om? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. august 2019 Forfatter Del Skrevet 23. august 2019 Det er selvsagt ganske praktisk for de som kanskje ikke har like stor mulighet til å komme seg ut av huset. Men det kan også føre til mer latskap. Hva synes du om klimaet på kloden? Syns det er helt greit som det er. Hva synes du om deodorantspray? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Jeg syns ikke noe om det. Har alergi mot parfyme. Hva syns du om at noen har snåle fetisjer? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. august 2019 Forfatter Del Skrevet 24. august 2019 (endret) Syns det er helt greit for de. Hva synes du om tikka masala? Endret 24. august 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Det er altfor godt! Tusen takk for middagstipset. Hva synes du om Eyvind Hellstrøm? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. august 2019 Forfatter Del Skrevet 26. august 2019 Grei kokk. Hva synes du om Gordon Ramsay? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 En lidenskapelig mann som ordentlig brenner for matlaging. God underholdning lager han også. Hva synes du om meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg