SprengeMobil Skrevet 31. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2019 Greie, man lærer seg nye ord. I tillegg til Google Translate, på sistnevnte kan ikke allt være korrekt. Hva synes du om Google Translate? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Lettvint, fungere greit til å både kjenne igjen og oversette språk. Det er absolutt en bra verktøy. Hva synes du om Statens Lånekasse? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2019 Grei. Hva synes du om iCloud? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Er ikke helt inni iCloud greia. Hva syns du om Gordon Ramsay? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Han virker kanskje som en fyr som alltid er streng og sur, men innerst inne tror jeg karen har et hjerte av gull. Skulle gjerne ha hilst på Gordon Ramsay Hva synes du om Old Trafford? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Han har jeg aldri hørt om. Hva syns du om pepperkaker? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. august 2019 Forfatter Del Skrevet 1. august 2019 Godt! Hva synes du om det svenske bandet The Hives? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 The Hives, har jeg heller ikke hørt om. Hva syns du om brettspillet Monopoly? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. august 2019 Forfatter Del Skrevet 1. august 2019 Monopol, ja, et av mine favorittspill! Hva synes du om svære puslespill? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Jeg elsker å være en brettspiller og brettspill lager. :love: Hva syns du om pinterest.com? Jeg syns det er en flott side. :roll: Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Jeg har ikke prøvd Pinterest, så aner ikke. Hva syns du om koteletter? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. august 2019 Forfatter Del Skrevet 2. august 2019 Jeg elsker å være en brettspiller og brettspill lager. :love: Hva syns du om pinterest.com? Jeg syns det er en flott side. :roll: Flott side den også. Okei middag, men spiser det sjeldent. Hva synes du om spareribs? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Det er sinnsykt digg. Får vann i munnen bare ved å tenke på det. Hva synes du om administratorene som tar på seg den krevende jobben med å styre forumet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 (endret) Flott at de gjør den jobben. Uten dem så hadde det vært mye rot her. Hva syns du om skrive prosjekts trådene mine her inne? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1777017&hl= Endret 5. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Jeg har ikke lest noen av dem (enda) men jeg synes det er kult at du skriver historier, DarkSeeds. Fortsett å gjøre det du trives med Hva synes du om Tinder? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. august 2019 Forfatter Del Skrevet 6. august 2019 Har ikke prøvd det enda, men er gammel nok til det Hva synes du om mitt nye profilbilde? Dette er James Hetfield, frontfiguren i Metallica, favorittbandet mitt , som jeg så i Granåsen 13. juli. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Kul den. Hva synses du om dagens nyheter? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. august 2019 Forfatter Del Skrevet 6. august 2019 Greie, har ikke lest dem, men det har bare gått 1 og en halv time av idag. Hva synes du om den første Xboxen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Har ikke den aller første Xbox'en. Så jeg kan ikke si noe på det. Har da Xbox One X da. Hva syns du om Siv Jensen? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. august 2019 Forfatter Del Skrevet 6. august 2019 Nja... Hva synes du om Trine Skei Grande? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg